اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

باید در فضای مجازی پاسخگوی شبهات باشیم

امام‌جمعه بندرخمیر گفت: در جهاد تبیین باید پاسخگوی شبهات در فضای مجازی باشیم.

باید در فضای مجازی پاسخگوی شبهات باشیم

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، حجت الااسلام شعیب صالحی امام جمعه شهرستان بندر خمیر در نماز جمعه امروز شهرستان عنوان کرد: یکی از آثار و برکات ارزشمند آراییدن لباس تقوا بر جان و تن آدمی برطرف شدن حجاب‌ها از قلب و فکر آدمی است.

وی افزود:  رابطه ایمان و تقوا با روشن بینی و بصیرت در بیان قرآن یک امر قطعی است که خداوند به اهل ایمان می فرماید کسانی که ایمان می آوردید تقوا پیشه کنید و خداوند به سبب تقوا به شما شناخت حق از باطل را نوید می دهد.

خطیب جمعه شهرستان خمیر گفت: در ایام ماه شعبان و میلاد با برکت امام حسین  ع و امام سجاد ع  و همچنین قمر منیر بنی هاشم حضرت ابوالفضل علیه السلام قرار دادیم که برای همه ما فرصت ارزشمندی است که از سیره و منش این بزرگواران بهره مند شویم.

حجت الاسلام صالحی ادامه داد: حضرت عباس علیه السلام در صلابت، وقار ،زهد و علم در دامان فحل دامان عالم اندیشه و علم تربیت شده است خود او یک شبه امام است مشابهت او با امام مشهود است.

وی بیان کرد: یکی از دارایی‌های بزرگ حضرت ابوالفضل عباس این است که خودش را فدا برای دفاع از امام خویش در مرحله میدان قرار داد در عصر حاضر نیز امام عصر به تک تک ما خواهران و برادران نیاز دارد و باید در کنار او فکر خورد هم ذهن خود هم اندیشه خود و هم قلب خودرو برای ورود به امام زمان ایجاد کنید.

امام جمعه شهرستان خمیر گفت: اگر روشنگری امروز یک جهاد است پس چرا که خود را پیرو مکتب می دانیم فقط تماشا گر باشیم  آیا در فضای مجازی چقدر پاسخگوی شبهات برعلیه انقلاب و رهبری بوده ایم.

حجت الاسلام صالحی گفت: هفته احسان و نیکوکاری فرصتی است ارزشمند برای خدمت گذاری و جهاد به محرومین به ویژه در این راستا کمیته امداد حضرت امام خمینی به شهرستان تشکر می کنیم.

 وی ادامه داد: بیانات رهبر انقلاب در روز مبعث نکات برجسته در مواجهه مختلف داخلی و خارجی فرمودند ایشان هدیه بزرگ بعثت پیامبر اعظم را ارزش گرانمایه  جامه انسانی برشمردند.

خطیب جمعه شهرستان خمیر تاکید کرد: اول گسترش عقلانیت و ثانیاً پرورش اخلاق گسترش عقلانیت با دعوت مکرر انسان به تفکر و تعقل و تدبر و پرورش اخلاق و دعوت انسان ها به تسکین نفس و تعلیم و تعلم و حکمت ایجاد می‌شود.

حجت الاسلام صالحی ادامه داد: ایشان عمده مشکلات و نزاع بین روسیه و ایران را حضور بحران ساز آمریکا را در کشور اکران داده است و پرچم دار این بحران آمریکاست اوکران خود قربانی سیاستهای آمریکاست و ناتو در شرق اروپا با دخالت در امور داخلی اوکراین ریشه این جنگ است که علاج آن بدون دستیابی درست انجام شدنی نیست.

وی اضافه کرد: اوکراین در قضیه جنگ اخیر در دو جبهه شکست خورد اول اینکه آمریکا کشورهای غرب یک بار دیگر نشان دادند که در روزهای سخت هیچ حمایت از کشورهای هم پیمان خود نمی کند پشتگرمی به آمریکا و اروپا سرابی بیش نیست دیگر دولت آمریکا را دچار اکنون را دچار عدم حضور بسیج مردم به همراهی نکردن مردم با دولت است.

امام جمعه شهرستان خمیر گفت: در مقابل این جریان ایستادگی ایران ایستادگی مردم سوریه فلسطین لبنان ۸ سال است که بر عهده همه استکبار آب رفته یا من در این کشور برگزار کردند توانستند و اراده مردم که بر خدا توکل کند می شوند.

حجت الاسلام صلحی اعلام کرد: از شهردار محترم و کمیته سازماندهی گلزار تشکر می‌کنم که پیگیری کردند و مشکلاتی که مجموعه گلزار در حال برطرف نمودن هستند و اداره برق بابت نصب برج نور در گلزار شهدا است.

وی خاطرنشان کرد: مطالبه جدی مردم استقرار اداره تعزیرات در شهرستان است که مورد غفلت و بی توجهی مسئولان استانی قرار گرفته است یکسال پیش در همین تریبون مشکلات مردم از جمله کاسب‌ها، لنج داران و بازاری‌ها را فریاد زدیم ولی ظاهرا مشکلات مردم برای مسئولان اهمیت ندارد.

انتهای پیام/ ۸۸۰۵۵

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول