اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

رشادت پاسداران و جانفشانی جانبازان محورهای استواری این سرزمین است

استاندار گلستان گفت: رشادت پاسداران و جانفشانی جانبازان محورهای استواری این سرزمین بوده است همانگونه که مقام معظم رهبری مدظله العالی می‌فرماید شما عزیزان پاسدار، حقا فرزندان معنوی حسین بن علی (ع) هستید.

رشادت پاسداران و جانفشانی جانبازان محورهای استواری این سرزمین است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از استانداری گلستان، علی‌محمد زنگانه استاندار گلستان در پیام تبریک به مناسب روز پاسدار و روز جانباز اعلام کرد: اعیاد شعبانیه هنگامه ی شادی و سرور اسلامی است و مردم متدین استان گلستان به عنوان نگارستان ایران همواره توجه ویژه‌ای به این جشن‌های مذهبی داشته‌اند.

این پیام تاکید کرد: بی‌تردید نامگذاری سالروز ولادت حضرت امام حسین علیه السلام به نام «روز پاسدار» و همچنین میلاد حضرت ابوالفضل علیه السلام به نام «روز جانباز» اقدامی شایسته و در خور ستایش است چراکه پاسداران و جانبازان شریف‌مان همواره به تأسی از این دو اسوه و الگوی حسنه اسلامی گام برداشته‌اند.

این پیام می‌افزاید: رشادت پاسداران و جانفشانی جانبازان محورهای استواری این سرزمین بوده است همانگونه که مقام معظم رهبری مدظله العالی می فرماید شما عزیزان پاسدار، حقا فرزندان معنوی حسین بن علی (ع) هستید.

اینجانب ضمن تبریک فرخنده میلاد حضرت امام حسین(ع) روز پاسدار و ولادت باسعادت حضرت ابوالفضل العباس(س) روز جانباز به تمامی پاسداران و جانبازان عزیز استان, امیدوارم در آستانه سال ۱۴۰۱ و در سایه همدلی و وحدت موجود در استان شاهد پیشرفت، ارتقا و توسعه بیش از پیش نگارستان ایران باشیم.

انتهای پیام/۲۳۰۷/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول