اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

استیلی:امنیت فعلی کشور مرهون خون شهیدان است/ضرورت حضور ورزشکاران در مناطق عملیاتی دفاع مقدس

سرپرست تیم ملی فوتبال کشور گفت: امنیت فعلی کشور حاصل مجاهدت‌های شهدا است، راهیان‌نور برای معرفی این حماسه‌سازان که جان‌شان را در طبق اخلاص گذاشتند، بهترین فرصت است.

استیلی:امنیت فعلی کشور مرهون خون شهیدان است/ضرورت حضور ورزشکاران در مناطق عملیاتی دفاع مقدس

حمید استیلی سرپرست تیم ملی فوتبال کشور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرمشهر، با تاکید بر اینکه زائران با حضور در مناطق عملیاتی سرشار از نور و معنویت می‌شوند، اظهار کرد: اثرگذاری سفرهای راهیان‌نور بر کسی پوشیده نیست و زائران با حضور در این مناطق به راحتی می‌توانند با شهدا و سبک آنها آشنا و آنها را به عنوان الگو انتخاب کنند. 

وی عنوان کرد: امنیت فعلی کشور حاصل مجاهدت‌های شهدا است، راهیان‌نور برای معرفی این حماسه‌سازان که جان‌شان را در طبق اخلاص گذاشتند، بهترین فرصت است. 

سرپرست تیم ملی فوتبال کشور گفت: مسؤولان مربوطه باید توجه بیشتری به راهیان‌نور داشته باشند چرا که این سفرها نقش پررنگی در فکر و اندیشه جوانان ایرانی دارد. 

استیلی بیان کرد: یقینا حضور ورزشکاران و هنرمندان در سفرهای راهیان نور می‌تواند به عنوان یک الگوی خوب برای جوانان امروزی باشد تا آنها هم تجربه سفر به مناطق عملیاتی دفاع مقدس را کسب کنند.

وی عنوان کرد: خلوص و نیت پاک شهدا هرگز فراموش شدنی نیست و هر چقدر که بتوانیم راه شهدا را ادامه دهیم، به همان اندازه مشکلات کشور هم کم می شود و الگو گیری از سبک زندگی و عمل شهدا می تواند حلال بسیاری از معضلات کشورمان باشد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول