اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

برگزاری جشن رفع بیکاری خانواده شهدا و جانبازان قشم در آینده‌‌ای نزدیک

سرپرست سازمان منطقه آزاد قشم گفت: امیدوارم در آینده نزدیک با حل برخی مشکلات شاهد جشن رفع بیکاری خانواده شهدا و جانبازان قشم در جزیره باشیم.

برگزاری جشن رفع بیکاری خانواده شهدا و جانبازان قشم در آینده‌‌ای نزدیک

به گزارش خبرگزاری فارس از قشم، افشار فتح الهی سرپرست منطقه آزاد قشم ظهر امروز در دیدار با جمعی از جانبازان و ایثارگران اظهار کرد: قدردانی از ایثارگران و خانواده شهدا و جانبازان را وظیفه خود می دانیم و حل مشکلات جامعه ایثارگران یکی از اولویت‌های سازمان منطقه آزاد قشم است.

وی ادامه داد: ایثارگری‌ها، دلاوری‌ها و از خودگذشتگی@های دوران پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس نباید در اذهان عموم و باورهای جامعه کمرنگ شود.

سرپرست سازمان منطقه آزاد قشم افزود: در همان روزهای ابتدای انقلاب کشور مورد تجاوز دشمن خارجی با حمایت تمام مستکبران جهان قرار گرفت اما جوانان انقلابی با تکیه به آرمان‌های انقلابی خود ایستادگی کردند و به همه جهان درس شجاعت و مقاومت دادند.

به گفته فتح الهی، خوشبختانه طی دهه‌های گذشته شاهد رشد باورها و آرمان های جمهوری اسلامی در میان سایر کشورهای منطقه و جهان هستیم.

براساس این گزارش، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران هرمزگان نیز در این جلسه اظهار کرد: امروز جامعه تشنه راه شهداست و باید برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تلاش کرد.

عطا ناوکی ادامه داد: براساس فرمایشات رهبر معظم انقلاب، امروز تبیین و تشریح خاطرات و تجربیات جانبازان و ایثارگران برای نسل های جدید و جلوگیری از تحریف تاریخ انقلاب و دوران دفاع مقدس ضروری است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: باید خاطرات و حقایق دوران انقلاب، دفاع مقدس، اسارت و حتی پس از آن برای جوانان تشریح شود.

به گزارش فارس، دیدار صمیمی و آیین تجلیل از جانبازان و ایثارگران قشم با حضور افشار فتح الهی، سرپرست سازمان منطقه آزاد قشم با جمعی از جانبازان و ایثارگران جزیره با حضور عطا ناوکی، مدیرکل بنیاد شهید استان هرمزگان و نرگس بحرینی، رییس اداره بنیاد شهید شهرستان قشم به مناسبت سالروز میلاد باسعادت حضرت ابوالفضل العباس (ع) و روز جانباز برگزار شد.

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول