اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

پیشرفت ۶۰ درصدی پروژه دفع آب‌های سطحی گلدشت/ شرکت‌های گاز و مخابرات، موانع بزرگ ساماندهی

عضو شورای اسلامی شهر خرم‌آباد با اشاره به اینکه دو لوله گاز و فیبر نوری مانع پیشرفت پروژه ساماندهی دفع آب‌های سطحی گلدشت هستند، گفت: در صورت همکاری دو دستگاه گاز و مخابرات پروژه ساماندهی دفع آب‌های سه راه گلدشت قبل از عید تمام می‌شود.

پیشرفت ۶۰ درصدی پروژه دفع آب‌های سطحی گلدشت/ شرکت‌های گاز و مخابرات، موانع بزرگ ساماندهی

حمیدرضا صفریان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرم‌آباد، با اشاره به اهمیت پروژه ساماندهی دفع آب‌های سطحی سه راه گلدشت، اظهار کرد: حساسیت و دغدغه شهروندان را در خصوص تجمع آب‌های سطحی با شروع بارش‌ها درک می‌کنم، اما کار در حال انجام است و اکنون ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی افزود: اما اجرای پروژه به چند دلیل زمان بر بود یکی اینکه در سه راه گلدشت به جای لوله‌گذاری باید باکس یا تونل آجری ایجاد شود.

رییس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر خرم‌آباد گفت: موضوع دیگر که مانع ایجاد کرده لوله گاز و فیبر نوری است، در واقع گره کار این دو ستگاه هستند.

صفریان تاکید کرد: اگر دو دستگاه گاز و مخابرات همکاری کنند و باکس آجری ایجاد شود، پروژه قبل از عید تمام می‌شود، جا به جایی فیبر نوری مهمتر است.

این عضو شورای اسلامی شهر خرم‌آباد افزود: شرکت توزیع برق همکاری کرده و جا به جایی را انجام داده است امیدواریم دو شرکت گاز و مخابرات هم پای کار بیایند.

صفریان در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به اینکه برای پروژه ساماندهی آب‌های سطحی گلدشت چند اعتبار متفاوت تعریف شده است، عنوان کرد: از انتهای شهرک حکمت تا انتهای تالار راحیل ۴ میلیارد تومان، از تالار راحیل تا خیابان فردوسی ۳ میلیارد تومان، ازفردوسی تا سه راه گلدشت ۳ میلیارد و نیم و از  سه راه گلدشت تا میدان آرش ۳ میلیارد تومان قرار داد دارد. ‌

وی در پایان خاطر نشان کرد: شهروندان مطمئن باشند کار در حال انجام است و پیگیر هستیم پروژه تکمیل شود‌.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول