اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

معرفی شهدای استان سمنان در کشور/ لزوم ثبت برنامه‌ها در سامانه جامع دفاع مقدس

معاون استاندار سمنان گفت: از بسترهای تبلیغی و اطلاع‌رسانی برای معرفی شهدای این استان در کشور استفاده شود.

معرفی شهدای استان سمنان در کشور/ لزوم ثبت برنامه‌ها در سامانه جامع دفاع مقدس

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، احمد ریواده، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان پیش از ظهر امروز در جلسه ستاد استانی بزرگداشت مناسبت‌های دفاع مقدس و مقاومت سال ۱۴۰۰ با بیان اینکه یکی از گنج‌های تمام‌نشدنی انقلاب اسلامی، دفاع مقدس است، اظهار کرد: برای حرکت فرهنگی انقلاب اسلامی و مقابله با دسیسه‌ها و توطئه‌های نرم‌افزاری دشمنان مستلزم سرمایه‌گذاری و ترویج مؤلفه‌های فرهنگ سال دفاع مقدس و انقلاب هستیم.

وی ادامه داد: استفاده از ظرفیت‌ها و برنامه‌هایی که در طول سال برای معرفی این گنجینه تمام‌نشدنی استفاده می‌شود، بسیار مهم است و ما برای تحقق جامعه‌پردازی و تمدن‌سازی به بهره‌برداری از گنجینه ارزشمند دفاع مقدس نیازمندیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان خاطرنشان کرد: استان سمنان در زمینه بزرگداشت دفاع مقدس در سال ۱۴۰۰ از لحاظ ثبت برنامه‌ها در سامانه جامع دفاع مقدس، جزو سه استان برتر کشور قرار گرفت و باید تلاش شود از بسترهای تبلیغی و اطلاع‌رسانی برای معرفی شهدای استان سمنان در کشور استفاده کنیم.

ریواده گفت: فرهنگ عمل، مهم‌ترین شاخصه مدیر انقلابی است و همه مدیران در کارگروه‌های استانی و شهرستانی باید فرهنگ عمل را به‌عنوان مهم‌ترین فرهنگ سازمانی در دستور کار قرار دهند.

وی ادامه داد: مهم‌ترین راهبردهای تمدن‌سازی و یکی از هفت مطالبه گام دوم انقلاب، سبک زندگی است که استفاده از گنجینه ارزشمند دفاع مقدس و ترویج ارزش‌های آن در تحقق سبک زندگی ایرانی اسلامی ضرورت دارد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان گفت: یکی از جریانات فرهنگی اثرگذار، پاک و مقدس در فرهنگ ما که برای نسل فعلی جاذبه دارد، جاذبه  شهدا است؛ آرمان‌های انقلاب اسلامی و شهدا برگرفته از تعالیم و مفاهیم الهی و اسلامی است که همیشگی بوده و برای همه نسل‌هاست.

ریواده ادامه داد: این مهم مرز جغرافیایی نمی‌شناسد و متعلق به یک سرزمین و یک ملت و یک کشور نیست؛ بلکه متعلق به همه جامعه بشری و جبهه مقاومت است و ما باید از این ظرفیت و جاذبه بزرگ عظیم استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه راهیان نور، فناوری مؤثر برای بهره‌برداری از گنجینه ارزشمند دفاع مقدس است، افزود: در مسیر تمدن‌سازی، پیاده‌روی اربعین و راهیان نور از جریان‌های تمدن‌ساز انقلاب اسلامی‌ محسوب می‌شوند که همواره به‌صورت ویژه باید مورد توجه قرار گیرند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان گفت: اگر می‌خواهیم حاکمیت ارزش‌های اسلامی، ولایت‌مداری، دفاع مقدس، ایثار و شهادت، حاکمیت ارزش‌های مردمی را یک جا جمع کنیم تا پدیده فرهنگی صورت گیرد توجه به راهیان نور است که بسیار برای جوانان و نوجوانان ما مفید خواهد بود.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول