اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

رئیس جمهور: می‌توان با برنامه‌ریزی دقیق از ظرفیت‌های مازندران برای آبادانی کل کشور هم استفاده کرد

آیت‌الله رئیسی در بدو ورود به مازندران در فرودگاه ساری با بیان اینکه مازندران از ظرفیت‌های گسترده و متنوع اقتصادی برخوردار است،گفت: با برنامه‌ریزی دقیق و حساب شده می‌توان از ظرفیت‌های گسترده استان نه فقط به نفع آبادانی این استان بلکه برای کشور استفاده کرد.

رئیس جمهور: می‌توان با برنامه‌ریزی دقیق از ظرفیت‌های مازندران برای آبادانی کل کشور هم استفاده کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور در بدو ورود به مازندران با ادای احترام به بیش از ۱۰ هزار شهید مازندران و ۳۳ هزار جانباز و ایثارگر و مردم سختکوش این استان، گفت: مازندران استان کشاورزی کشور است، هم دارای معادن، شهرک‌های صنعتی، دریا، جنگل و از همه نیروی کارآمد خوب است، اما شاهد مشکلات و کمبودهای جدی در استان هستیم.

 وی با اشاره به اینکه مشکلات مازندران در بخش‌های مختلف احصا شده است، افزود: امروز در جلسات در خدمت  استان هستیم و در جلسات انشالله به تصمیمی برای حل  مشکلات این استان برسیم‌.

رئیس جمهور گفت: استان مازندران به رغم برخورداری از ظرفیت‌ها و امکانات گسترده و متنوع کشاورزی و معدنی از مشکلات و کمبودهای جدی برخوردار است که این مشکلات پیش از انجام این سفر در جلسات مختلف مورد بررسی قرار گرفته و در جریان این سفر قرار است برای رفع مشکلات استان تصمیم‌گیری شود.

انتهای پیام/۸۶۰۳۴/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول