اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

وزیر کشور: شرکت تعاونی مرکبات مازندران راه‌اندازی شود

وزیر کشور بابیان اینکه مرکبات در دست مردم مانده است، گفت: باید چاره اندیشی کنیم و شرکت تعاونی قوی راه‌اندازی و ۳۰ تا ۴۰ هزار تن‌میوه ساماندهی و صادر شود و یا اینکه‌ تبدیل کنیم.

وزیر کشور: شرکت تعاونی مرکبات مازندران راه‌اندازی شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، احمد وحیدی وزیر کشور در جلسه شورای اداری شهرستان‌ میاندورود اظهار کرد: کار مهم دولت این است که همگان این فرض را داشته باشند که با دست خود باید تغییرات ایجاد کنند و همانطور که نباید چشم به خارج باشد در داخل کشور هم باید مسائل و مشکلات را خودمان حل کنیم.

وی گفت: اینکه میان دو رود هستید و توانمندی دارید پس دلیلی ندارد مجموعه متوقف شود به اینکه چه حمایتی از خارج از مجموعه می‌شود بلکه باید از درون اتفاق بیفتد.

وزیر کشور یادآور شد: مرکبات در دست مردم مانده است و باید خودمان‌چاره‌اندیشی کنیم و شرکت تعاونی قوی راه‌اندازی و ۳۰ تا ۴۰ هزار تن‌میوه ساماندهی و صادر شود و یا اینکه‌ تبدیل کنیم.

وحیدی ادامه داد: قطعات کشاورزی قطعه‌بندی شده باید تجمیع تا بهره‌وری چند برابر شود.

وی عنوان کرد: مازندران‌ چیزی از هلند کم ندارد و جنگل و دریا و هوا و مردم زبان‌زد است اما هلند چند صدمیلیارد دلار صادرات دارد و مازندران ما ندارد و برخی از اختیارات باید واگذار شود و قبول داریم.

وزیر کشور افزود: دولت مردمی باید اقتصاد را فعال و کارآفرینی و ابتکارات در دل مردم را به‌روز کرده و توسعه دهد.

وحیدی عنوان کرد: روستاهای فراوان خودکفا داریم که ظرفیت دارند و ما این‌نهضت توجه به ظرفیت خودی را باید تقویت کنیم تا ظرفیت‌های مختلف بارور شود.

وی بیان کرد: اختیارات را به روستا و دهیار و بخش و استان دهیم تا هر کس برای بهبودی وضعیت و ارتقاء آن تلاش کند.

وزیر کشور گفت: ظرفیت‌های دانشی و ابتکارات در همین روستاها و استان‌ها و تجربیات است و همه باید با هم برای توسعه منطقه خود تلاش کنیم.

انتهای پیام/۸۶۰۴۱/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول