اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

حمله کوکتل مولوتف به راننده وظیفه‌شناس/ مصدومیت مامور نیرو انتظامی در حین حادثه

مالک یک حلقه چاه غیرمجاز در مرودشت، هنگام پر کردن این چاه با لودر سازمان آب استان فارس، با کوکتل مولوتف به کابین لودر یورش برد و راننده را مصدوم نمود.

حمله کوکتل مولوتف به راننده وظیفه‌شناس/ مصدومیت مامور نیرو انتظامی در حین حادثه

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، بنا بر اعلام روابط عمومی شرکت آب منطقه ای استان فارس، راننده لودر به شدت دچار سوختگی و در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان سوختگی امیرالمومنین شیراز بستری شد که مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان فارس از این راننده آسیب دیده عیادت و از او دلجویی کرد.

در این حادثه  یکی از ماموران نیروی انتظامی نیز مجروح شده است. ضاربین این حادثه شامل پدر و دو پسر اکنون در بازداشت  به سر می برند.

روابط عمومی شرکت آب منطقه ای استان فارس در ادامه وجود قانون تعیین تکلیف چاه‌های غیرمجاز مصوب سال ۱۳۸۹ را یکی از موانع اصلی برای پر کردن چاه‌های غیر مجاز اعلام کرد.

بر اساس این قانون، مالکان همه چاه های غیرمجاز که پیش از این تاریخ حفر شده اند می توانند مجوز احداث کسب کنند ، اکنون نیز مالکان چاه‌های غیر مجاز امید دارند چنین قانونی برای چاه های بعد از این تاریخ نیز تصویب شود از این رو در برابر پر کردن چاههای غیر مجاز مقاومت می کنند.

بر اساس آمار موجود پیش از سال ۸۹ استان فارس ۸ هزار و ۷۷۹ چاه غیرمجاز داشته است در حالیکه اکنون شمار چاه های غیر مجاز به بیش از ۳۰ هزار حلقه رسیده است.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول