اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  سلامت

تجلیل از فرزندان شهدا در بیمارستان ساسان

همزمان با روز بزرگداشت شهدا و در سالروز تاسیس بنیاد شهید در مراسمی با حضور رئیس بیمارستان ساسان از فرزندان و خانواده های شهدا در این بیمارستان تجلیل شد.

تجلیل از فرزندان شهدا در بیمارستان ساسان

به گزارش گروه سلامت خبرگزاری فارس، همزمان با "روز بزرگداشت شهدا" و در سالروز تاسیس بنیاد شهید در مراسمی با حضور رئیس بیمارستان ساسان از فرزندان و خانواده های شهدا در این بیمارستان تجلیل شد.

علیرضا توکلی رئیس بیمارستان ساسان در این مراسم، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس، از فرزندان و خانواده های منسوب به شهدا در گروه پزشکان و همکاران تجلیل کرد.

وی در این مراسم بر ضرورت تکریم شهدا و یادگارهای آنها تاکید کرد و ضمن بیان ارادت خود به خانواده های شهدا، گفت: اگر امروز در این مملکت زندگی  و آسایش داریم، مدیون و مرهون جان فشانی شهدا هستیم؛ بر همین اساس وظیفه خود می دانیم که عزیزان منسوب به شهدا را گرامی داریم. 

رئیس بیمارستان ساسان همچنین ضمن اشاره به جایگاه رفیع شهدا و خانوادهای آنها در اذهان عمومی، خطاب به فرزندان شهدا گفت: فرزندان شهدا الگوی مردم هستند؛ همواره نگاه مردم به شماست، بنابراین ماموریت سختی در پیش دارید؛ امیدواریم که ما در مقام تکریم کننده و شما در مقام تکریم شونده، از این ماموریت مهم، سربلند بیرون بیایم.

 سید محمد معززی ( فرزند شهید معززی ) در این مراسم، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، به جانبازان قطع نخاعی اشاره کرد و ضمن اشاره به تحمل درد و رنج طولانی آنها و بیان این مطلب که به شهدا مدیون هستیم، گفت: ایثارگرانی که قطع نخاع شدند، جایگاهی کمتر از شهید ندارند. 

در ادامه این مراسم، فرزندان شهید و خانواده های شهدا به بیان خاطراتی از شهیدان پرداختند و با اهدای شاخه گل و هدیه از آنها تجلیل شد. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول