اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

دادگستری قزوین اخبار منتشره در مورد فرنخ و مه نخ را تکذیب کرد

دادگستری استان قزوین اخبار منتشره در مورد فرنخ و مه نخ را تکذیب کرد.

دادگستری قزوین اخبار منتشره در مورد فرنخ و مه نخ را تکذیب کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، در پی انتشار اخباری در فضای مجازی در اواخر سال گذشته و اوایل سال جدید با عناوینی همچون؛ "تخریب یک واحد صنعتی، مصوبه ستاد اقتصاد مقاومتی"، "چوب حراج بر فرنخ و مه نخ/ مهمترین کارخانه تولید نخ خاورمیانه در انتظار مانع زدایی" و "بزرگترین سالن تولید خاورمیانه فدای بی تدبیری‌ها/ تامین مواد اولیه و پرداخت مطالبات خواسته مهم کارگران است" پرونده‌ای در دادسرای قزوین تشکیل و در روند رسیدگی و تحقیقات مقدماتی قرار گرفت.

گفتنی است؛ این پرونده با طرح شکایت از سوی شرکت موصوف به اتهام نشر اکاذیب و همچنین اعاده حیثیت مورد رسیدگی قرار گرفت و متهم پرونده نیز در چندین مرحله دفاعیات خود را ارائه داد، اما با احراز مجرمیت، پس از صدور کیفرخواست پرونده به دادگاه ارسال و سرانجام بر اساس حکم قطعی دادگاه تجدیدنظر، اخبار منتشره کذب تشخیص داده شد.

خاطرنشان می سازد بر اساس حکم قطعی دادگاه تجدیدنظر استان، متهم پرونده به حبس تعلیقی به دلیل نشر اکاذیب و اعاده حیثیت نسبت به برخی اشخاص در صفحه شخصی خود در شبکه های اجتماعی و همچنین انتشار کذب بودن اخبار موصوف در خبرگزاری منتشر کننده محکوم و حکم صادره در مرحله اجرا قرار دارد.

در پایان تاکید می گردد؛ دستگاه قضایی فارغ از جریانات و گرایش های سیاسی، جناحی و جایگاه افراد، به رسالت خویش که همانا اجرای قانون بوده، عمل کرده و احقاق حق خواهد نمود و به آحاد جامعه توصیه می شود که مطالبات خود را صرفاً از طریق مجاری قانونی پیگیری و از انتشار مطالب عاری از حقیقت در فضای مجازی جدا خودداری کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول