اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

باید با جهاد تبیین، سبک زندگی اسلامی را در جامعه اشاعه داد

نماینده ولی فقیه خراسان شمالی گفت: یکی از وظیفه های سازمان فرهنگ و ارشاد اسلامی این است که با جهاد تبیین، سبک زندگی اسلامی را در جامعه اشاعه دهد.

باید با جهاد تبیین، سبک زندگی اسلامی را در جامعه اشاعه داد

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، حجت الاسلام رضا نوری، نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی پیش از ظهر امروز در آیین تکریم و معارفه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی اظهار کرد: در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران که یک حرکت دینی و فرهنگی است، جایگاه فرهنگ و ارشاد اسلامی خیلی مهم و تاثیر گذار است.

وی با اشاره به اینکه فرهنگ بر تمام مولفه‌ها تاثیرگذار است، گفت: وظیفه سازمان فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز این است که با جهاد تبیین، سبک زندگی اسلامی، فرهنگ را در جامعه رونق دهد.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی با اشاره به اینکه دشمن و جبهه استکبار جنگی را در برابر کشور ایران از ابتدای انقلاب آغاز کرده است، افزود: امروز در جبهه دشمن، بنگاه های تولید فیلم از ایران گسترده تر است و هزینه های بالایی در این زمینه ها می شود، تلاششان براین است که با بیان و زبان روایت های دروغ، زشت را زیبا، ضد ارزش را ارزش، جلاد را مدافع حقوق انسان جلوه دهند.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: دنیا به دنبال این است که انقلاب را بد روایت کند و اسلام و عقلانیت را بد توضیح دهد، ذائقه ها را تغییر و نشان دهد که ضد ارزش ها روشنفکر تر است.

حجت الاسلام نوری بیان کرد: جهاد تبیین یعنی جنگ در میدان هنر، حرف برای نشان دادن ارزش ها، اسوه ها، بهترین ها، بزرگ کردن ارزش ها و تحقیر ضدارزش ها است و این کار از هنرمندان بر می آید.

وی یادآور شد: در دولت جدید شعار های خوبی مطرح شده، امید است که ادامه مسیر با سرعت بیشتری حرکت کرد.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی با بیان اینکه خراسان شمالی استعداد های بالایی دارد، گفت: بسیاری از استعدادها هنوز شناسایی نشده اند، اگر ظرفیت و زمینه سازی ها باشد، قطعا توانمندی ها نمود پیدا خواهد کرد.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول