اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

دستگیری کلاهبردار میلیاردی کاشان در شب تولدش

با تلاش مأموران پلیس امنیت عمومی شهرستان کاشان کلاهبردار میلیاردی متواری در شب تولدش دستگیر شد.

دستگیری کلاهبردار میلیاردی کاشان در شب تولدش

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، حسین بساطی، فرمانده انتظامی شهرستان کاشان با اعلام خبر دستگیری یک کلاهبردار متواری اظهار کرد: در پی مراجعه تعدادی از شهروندان، مبنی بر اینکه افرادی در قالب مشاور املاک با دریافت مبالغی به عنوان بیعانه در قبال اجاره و رهن دادن منازل مسکونی از شهروندان کلاهبرداری می‌کرده و متواری شده است، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی این شهرستان قرار گرفت.

وی تصریح کرد: مأموران با انجام تحقیقات میدانی و اقدامات فنی، علمی و پلیسی، موفق شدند متهم را در این خصوص شناسایی و در یک اقدام ضربتی داخل مخفیگاهش، در باغی در حوالی شهر کاشان، در شب تولدش دستگیر کنند؛ در بازجویی‌های فنی به‌ عمل‌ آمده متهم به ۱۵ فقره کلاهبرداری از شهروندان به مبلغ ۲۰ میلیارد ریال در شهر کاشان اعتراف کرد و پس از سیر مراحل قانونی، روانه زندان شد.

بساطی در پایان افزود: شهروندان هنگام اجاره یا رهن منازل، قبل از انعقاد قرارداد رسمی و تحویل کلید و منزل به صورت کامل، از پرداخت هرگونه وجه به عنوان پیش‌پرداخت یا بیعانه خودداری و از مشاورین املاک رسمی استفاده کنند تا در دام کلاهبردارن گرفتار نشوند.

انتهای پیام/۶۳۱۲۳/م/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول