اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  انتظامی و حوادث

از دستگیری ۳۵۰ هزار اتباع بیگانه تا کشف ۲۰۰ برابری سلاح قاچاق/ مرزها در امنیت پایدار است

فرمانده مرزبانی انتظامی‌ گفت: مرزها در امنیت پایدار بوده و مناطق مرزی مستعد سرمایه‌گذاری است.

از دستگیری ۳۵۰ هزار اتباع بیگانه تا کشف ۲۰۰ برابری سلاح قاچاق/ مرزها در امنیت پایدار است

به گزارش خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، سردار احمدعلی گودرزی فرمانده مرزبانی انتظامی‌ درنشست خبری با اصحاب رسانه به عملکرد مرزبانی کشور اشاره و اظهار داشت: مرزها در امنیت پایدار بوده و مناطق مرزی مستعد سرمایه‌گذاری است.

وی گفت: مراقبت وکنترل مرزها از جمله برخورد با قاچاقچیان سلاح، کالا و ... و همچنین مقابله با گروه‌های تروریستی و استیفای حقوق مرزنشینان و دولت جمهوری اسلامی از جمله وظایف اصلی مرزبانی کشور است.

فرمانده مرزبانی انتظامی‌ از تقویت و تجهیز مرزها خبر داد وگفت: پایش بیش از ۷۰ درصد مرزها با سیستم‌های الکترونیکی، اپتیکی و حسگرها تقویت شده و اشراف اطلاعاتی ما تا حدی است که در مرز کوچکترین حرکتی در نظارت مرزبانی قراردارد؛به واسطه تجهیزات نوین علاوه بر رصد لحظه ای مرزها ، بر اساس وضعیت آب و هوا و تهدیدات، چیدمان نیروها را در مرزها انجام می دهیم.

 

وی افزود: راه اندازی ۱۹ مورد بیومتریک و عکسبرداری از عنبیه چشم مسافران برای استعلام سوابق افراد و تکمیل بانک اطلاعاتی در رابطه با دستگیری اتباع بیگانه در دستور کار بوده است.

سردار گودرزی خاطرنشان کرد:۳۵۰ هزار اتباع بیگانه در نقاط صفر مرزی دستگیر و حدود یک میلیون و هفتصد هزار نفر اتباع خارجی طرد شدند.

این خبر در حال تکمیل است/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول