اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  صنعت ، تجارت ، بازرگانی

کاهش 31 هزار دستگاه خودرو کف پارکینگ

مدیرعامل ایران خودرو گفت:‌ خودروهای ناقص کف پارکینگ ایران خودرو در آبان‌ماه گذشته بیش از 98 هزار دستگاه بود که اکنون به 66 هزار و 900 دستگاه کاهش یافته است و تا پایان امسال این تعداد به کمتر از 50 هزار خودرو می‌رسد.

کاهش 31 هزار دستگاه خودرو کف پارکینگ

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، مهدی خطیبی امروز در مراسم بازدید وزیر صنعت، معدن و تجارت از شرکت خودروسازی ایران‌خودرو در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تعداد خودروهای ناقص کف پارکینگ ایران خودرو در آبان‌ماه گذشته بیش از 98 هزار دستگاه بود که اکنون به 66 هزار و 900 دستگاه کاهش یافته است و تا پایان امسال این تعداد به کمتر از 50 هزار خودرو می‌رسد.

وی افزود: ایران خودرو براساس فرمان هشت ماده‌ای رئیس جمهور خود را تطبیق کرده و آماده‌سازی‌های لازم را به این منظور انجام داده است. 

مدیرعامل ایران خودرو گفت: سال آینده 750 هزار دستگاه خودرو در این خودروسازی تولید خواهد شد که 725 هزار دستگاه خودروی آن سواری و 25 هزار دستگاه خودروی آن تجاری خواهد بود.

خطیبی بیان داشت:‌ سال آینده دو خودروی پژو 405 و سمند تولیدی این شرکت از رده خارج خواهد شد و در این باره فقط تعهدات کمی به شرکت تاکسیرانی باقی مانده است.

وی ادامه داد: تعداد تحویل خودروها در این گروه تا پیش از بازدید رئیس جمهور روزانه 1800 دستگاه بود که پس از دستور رئیس جمهور به حدود 2500 دستگاه افزایش یافت و در چند روز اخیر به 4 هزار دستگاه رسیده است.

مدیرعامل ایران خودرو گفت: با  تأمین قطعات مورد نیاز خودروها به تدریج تجاری‌سازی انجام و فرآیند تحویل در حال انجام است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول