اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

منصوری: مشکل آرادکوه از جنس کاری فنی است و باید رسیدگی شود

استاندار تهران در آیین معارفه فرماندار جدید شهرستان ری گفت: مسائل آراد کوه از جنس کاری فنی است و باید رسیدگی شود. این مشکل را گام به گام و در یک فضای کارشناسی باید برطرف کنیم.

منصوری: مشکل آرادکوه از جنس کاری فنی است و باید رسیدگی شود

به گزارش خبرگزاری فارس از ری، محسن منصوری استاندار تهران در مراسم تودیع و معارفه فرماندار شهرستان ری اظهار کرد: معقتد هستم که فرماندار جدید بهترین انتخاب برای شهرستان ری هستند به همین دلیل هم پای انتخاب خود ایستادیم و صبر کردیم.

وی گفت: معتقد هستیم ایشان میتواند محور وحدت و تحول در شهرستان باشد.

استاندار تهران افزود: این انتصاب را محصول رفاقت می دانم، رفاقت‌هایی که در متن مبارزات انقلابی و فعالیت‌های سیاسی و اجتماعی و در متن مبارزه با بعضی از جریانات نفوذی و انحرافی شکل گرفته است.

منصوری با بیان اینکه برای انتخاب فرماندار شاخص‌هایی در نظر داشته‌ایم، اظهار داشت: ما در انتصابات مجموعا معدلگیری می‌کنیم و شاخص‌های متعددی را قرار می‌دهیم از نظر ما باید فرد مومن و معتقد و حتی الامکان بومی باشد تا بعد از مسئولیت هم اگر کاستی داشت جلوی چشم مردم و پاسخ‌گو باشد.

وی در ادامه افزود: شاخص سوم اجتماع نخبگانی نسبت به فردی است که انتخاب می‌کنیم و علاوه بر آن کارآمد و آشنا به حوزه کاری باشد.

استاندار تهران ظمن اشاره به اینکه که پاکدستی و سالم بودن جزء شاخص‌ها است ادامه داد: در خیلی از جاها شاخص جوانی را اولویت قرار می‌دهیم اما در ری موفق نشدیم فرمانداری جوان پیدا کنیم.

منصوری خطاب به زمانی فرماندار جدید ری اظهار داشت: اولا در محضر حضرت عبدالعظیم حسنی باید عهد ببندیم که متمسک به ساحت مقدس ایشان و ائمه اطهار باشیم، گاهی ما معادلات را گم می‌کنیم.

وی در ادامه بیان کرد: در درجه اول و به عنوان مطالبه اول، جوانگرایی را در دستور کار قرار دهد، اشکالی در بعضی از انتصابات ما وجود داشته این را صادقانه می پذیریم ولی ما در تمام انتصابات شاخص‌ها را در نظر گرفتیم.

استاندار تهران با بیان اینکه باید کار درست و فنی انجام دهیم، افزود: ما در تهران گرفتار پروژه‌های نیمه کاره متعدد هستیم و هر کس برای خودش یک پروژه شروع کرده است، با کوهی از پروژه‌های متعدد روبرو هستیم.

منصوری در ادامه بیان کرد: در جلسه‌ای آقای میرکاظمی می گفتند اگر بخواهیم این پروژه ها را تکمیل کنیم تا 30 سال طول می‌کشد.‌

وی با اشاره به اینکه بعضی مواقع این پروژه‌ها به دلیل عدم نظارت و کیفیت مسئله دار می‌شود، گفت: حتما این پروژه‌های نیمه کاره را دقیق، سریع و فنی تمام کنند، لذا باید ابتدا این پروژه‌های نیمه کاره را باید تکمیل کنیم.

استاندار تهران با بیان اینکه در ری حل مسئله مردم مهم است خاطر نشان کرد: مسائل آراد کوه از جنس کاری فنی است و باید رسیدگی شود. این مشکل را گام به گام و در یک فضای کارشناسی باید برطرف کنیم.

به گزارش فارس: آیین تودیع و معارفه فرماندار شهرستان ری با حضور استاندار تهران سید علی یزدی خواه نماینده مردم مجلس شورای اسلامی و دیگر مسئولان شهرستانی برگزار شد.

 

در این مراسم استاندار تهران از زحمات فرماندار سابق تشکر کرد و با اهدای حکمی حمید زمانی به عنوان فرماندار شهرستان ری منصوب شد.

انتهای پیام/ز

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول