اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  رادیو و تلویزیون

گفت‌وگو با 12 مرد سیاست در شبکه افق

تاک شوی جدید شبکه افق با عنوان «گپ‌نشینی»، با اجرای فرهاد جم و حضور ۱۲ تن از سیاسیون، نوروز 1401 روی آنتن شبکه افق می‌رود.

گفت‌وگو با 12 مرد سیاست در شبکه افق

به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس، تاک شوی شبکه افق با عنوان «گپ‌نشینی»، برنامه‌ای با حضور مسئولان و رجال سیاسی است. در این برنامه شاهد گفت‌وگویی خشک و رسمی با سیاسیون نیستیم و شبکه افق زندگی شخصی و خانوادگی ۱۲ مرد سیاست در ایران را در قالب گفت‌و‌گویی صمیمی و به دور از کلیشه‌های رسمی یک گفت‌‌وگوی تصویری، به روی آنتن می‌برد. 

ویژگی دیگر این برنامه، حضور فرهاد جم بازیگر و مجری شناخته شده سال‌های دور تا امروز تلویزیون است؛ جم به عنوان مجری گپ‌نشینی، تجربه‌ای متفاوت را به اشتراک می‌گذارد و این بار با مسئولان پیشین و فعلی کشور به گفت‌وگو می‌نشیند.
به گفته مجید اسکندری، تهیه‌کننده برنامه گپ نشینی، دلیل انتخاب فرهاد جم این بوده که تیم تولید به دنبال مجری توانمندی بودند که هم جا افتاده باشد هم سابقه اجرای موفق داشته باشد. علاوه بر اینها، یکی از سلبریتی‌هایی باشد که مردم نسبت به او واکنش مثبت داشته باشند.
اسکندری درباره ساختار گپ‌نشینی افزود: این برنامه سه بخش اصلی دارد. بخش اول شامل گفت‌وگوی کاملا شخصی با مهمان برنامه با محوریت حال و هوا و روحیات اوست، بخش دوم موضوعات خانوادگی و بخش سوم هم تا حدی به مسائل کاری و اجرایی مهمان می‌پردازد. نکته اساسی اینکه هیچ کدام از این سه بخش به خصوص قسمت آخر گفت‌وگو حالت چالشی ندارند و بیشتر قرار است یک دورهمی صمیمی را شاهد باشیم.
در این بین سه آیتم میان برنامه هم وجود دارد؛ موشن‌گرافیکی یک دقیقه‌ای برای معرفی مهمان هر قسمت که دارای نریشینی شبیه به متن کتاب تذکرةالاولیاست، گزارش مردمی راجع به مهمان برنامه و آیتم تکمیلی که در واقع مستندی ۳ دقیقه‌ای راجع‌به اوست.

گفتنی است شب نشینی در ۱۲ قسمت ۵۵ دقیقه‌ای تولید شده و این برنامه میزبان برخی نمایندگان گذشته و فعلی مجلس، وزرا و شخصیت‌های نظامی کشور است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول