اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

فضای مجازی در هفته ای که گذشت/ از دستگیری رئیس مطالبه گران استان تا حلقه مفقود حضور بانوان در انتصابات

هفته ای که گذشت مسائل مختلفی در فضای مجازی مطرح شد که برخی از آن ها واکنش های زیادی را به دنبال داشت.

فضای مجازی در هفته ای که گذشت/ از دستگیری رئیس مطالبه گران استان تا حلقه مفقود حضور بانوان در انتصابات

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، در هفته ای که گذشت برخی از مدیران و فعالان مجازی  دغدغه های خود را در صفحات مجازی نشان دادند.

آیت الله عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین در صفحه خود تصاویری از مراسم تشییع حاجیه خانم هاشمیان همسر مرحوم آیت الله باریک بین را منتشر کرد.

امام جمعه قزوین در این مراسم اظهار کرده بود که این بانوی مکرمه همراه با آیت الله باریک بین در معرفی نام و مکتب امام خمینی (ره) و انقلاب اسلامی بسیار موثر بودند.

در صفحه اینستاگرامی استانداری قزوین خبری منتشر شد که در آن محمد مهدی اعلایی استاندار قزوین گفته است نباید شیرینی مدیریت کرونا با تلخی تصادفات جاده ای همراه شود.

روح الله عباسپور نماینده مردم بوئین زهرا و آوج در مجلس شورای اسلامی نیز در صفحه خود خبر از منفک شدن شرکت مدیریت انتقال نیروی برق استان از شرکت برق منطقه ای زنجان داده است.

این هفته لطف الله سیاهکالی مرادی نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی در جلسه ای با روسای بیمارستان ها و هیات مدیره تشکل های نظام پزشکی داشت که در صفحه خود ضمن انتشار خبر جلسه عنوان کرده که مشکلات پزشکان در مجلس را پیگیری می کنم.

اما این هفته خبر دستگیری وحید آجرلو از فعالان مجازی و رئیس مجمع مطالبه گران استان قزوین بازتاب گسترده ای داشت و فعالان مجازی زیادی با هشتگ وحید آجرلو تنها نیست اقدام به حمایت از وی کرده بودند.

در راستای دستگیری وحید آجرلو، فاطمه محمد بیگی نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی نیز در صفحه خود نوشت مقابله با فساد با شعارتحقق نمی یابد در حالی شاهد یک بام و دو هوا در برخورد با برخی جرایم فضای مجازی هستیم که رئیس دستگاه قضا بر حمایت از سوت زنان فساد تاکید دارند.

این هفته کبری علیخانی مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری نیز از کمبود مراکز تفریحی و ورزشی مختص بانوان در سطح شهر سخن گفت و در صفحه خود نوشت در راستای حل مشکل شورای شهر و شهرداری باید اهتمام ویژه ای داشته باشند.

محمد کشاورز مسئول بسیج رسانه استان قزوین نیز پستی از صفحه مقام معظم رهبری بازنشر کرد که در آن آمده است اگر انقلاب را روایت نکنید، دشمن روایت می کند.

مهری السادات تقوی عضو شورای اسلامی شهر قزوین نیز در صفحه خود نوشت احترام و تکریم ارباب رجوع در برخی ادارات و دستگاه های قضایی آنطور که باید اجرا نمی شود و بر لزوم اجرای آن تاکید کرد.

محمد رضا امامقلی مسئول حوزه هنری استان قزوین نیز با باز نشر مطلبی از صفحه ای نوشت فرهنگ و هنر تهرانیزه است و معادن طلا استعداد ها در شهرستان ها خاک می خورند.

علیرضا نصری یکی از عکاسان قزوینی نیز در صفحه خود تصاویری از آیین قاشق زنی در چهارشنبه سوری را منتشر کرد که با واکنش های بسیاری همراه بود.

عبدالعظیم موسوی مدیر مسئول روزنامه ولایت نیز در صفحه خود نوشت، برخی از عزیزان تصور می کنند دکتر لقبی است که به هرکسی که پست گرفت خود به خود اعطا می شود. این در حالی است که دکترا مانند درجات نظامی اعطایی نبوده و یک درجه تحصیلی در دانشگاه بوده و به انتصابات ربطی ندارد.

انتخاب نقی میرزایی یکی از خیرین قزوین که تعداد زیادی جهیزیه برای برای نوعروسان فراهم کرده بود به عنوان چهره مردمی ایران با واکنش های متعددی همراه بود که یکی از کاربران فضای مجازی نوشت حاجی مصداق عاشقه خدا به عشقش نگاه کرده...

به گزارش فارس از قزوین به نظر می رسد این هفته فضای مجازی قزوین با آرامی نسبی همراه بود و البته شما هم به عنوان مخاطبان فارس می توانید سوژه های مجازی خود را با خبرگزاری فارس در میان بگذارید و هر شنبه منتظر دیدن دغدغه های خود در گزارش فضای مجازی باشید.

 

طهورا قلی پور برزگر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول