اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  حماسه و مقاومت

سال جدید را کنار قطعه سرداران بی‌پلاک تحویل کنید

مردم خداجوی و شهیدپرور تهران فردا یکشنبه ۲۹ اسفند ماه مراسم لحظه تحویل سال را در کنار مزار شهدای گمنام معروف به قطعه سرداران‌بی‌پلاک در بهشت زهرا (س) برگزار می‌کنند.

سال جدید را کنار قطعه سرداران بی‌پلاک تحویل کنید

به گزارش گروه حماسه و مقاومت خبرگزاری فارس، این روزها برخی افراد برای حضور در اماکن مقدس در لحظه تحویل سال نو برنامه‌ریزی می‌کنند تا در آخرین ثانیه‌های زمستان و اولین لحظه‌های حضور بهار خداوند متعال را با دلی سرشار از امید و آرزو بخوانند که در اوج دعاهایشان دعای تعجیل در ظهور است.

بزرگ‌ترین گلزار شهدای جهان نیز لحظه تحویل سال ۱۴۰۱ به رسم سال‌های گذشته، میزبان عاشقان فرهنگ ایثار و شهادت خواهد بود.

به همین منظور، مراسم معنوی تحویل سال در کنار تربت پاک شهیدان فردا یکشنبه ۲۹ اسفندماه از ساعت ۱۷ و همراه با اقامه نماز مغرب و عشاء در قطعه ۴۰ بهشت زهرا معروف به قطعه سرداران بی‌پلاک، مزار شهدای گمنام برگزار می‌شود.

در این محفل یاد امام و شهدا،‌ محسن منصوری استاندار تهران به ایراد سخنرانی می‌پردازد. در ادامه حضار، شاهد اجرای گروه سرود سپاه حضرت رسول (ص) خواهند بود. همچنین قرائت دعای روح‌بخش زیارت عاشورا از دیگر برنامه‌های مراسم تحویل سال در جوار مزار شهدای گمنام است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول