اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

استاندار چهارمحال و بختیاری: بنده نظارت‌های متعددی بر بازار دارم

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: بنده نظارت‌های متعددی بر بازار دارم و تلاش می‌کنم در حوزه تنظیم بازار مشکلات قبلی را به حداقل برسانیم.

استاندار چهارمحال و بختیاری: بنده نظارت‌های متعددی بر بازار دارم

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، غلامعلی حیدری شامگاه یکشنبه در گفت‌وگوی تلویزیونی با مردم چهارمحال و بختیاری ضمن تبریک سال جدید، گفت: تلاش می‌کنیم که بتوانیم از ظرفیت نخبگان، فرهیختگان و صاحب‌نظران استفاده کنیم تا بتوانیم امید ایجاد شده توسط دولت مردمی را عمق ببخشیم.

استاندار چهارمحال و بختیاری به عملکرد خود هم اشاره‌ای کرد و ادامه داد: در این مدت سفرهای شهرستانی و ملاقات‌هایی که با نخبگان و صاحب‌نظران داشتم مسایل را احصا کردم و این مشکلات را از مدیران بالادستی پیگیری می‌کنم.

وی اضافه کرد: در راستای طرح و حل مشکلات استان جلسات متعددی با رئیس‌جمهور، معاون اول و بیش از ۱۰ نفر از وزرا داشتم و تصمیمات خوبی اتخاذ شده است.

حیدری ادامه داد: خوب است مردم بدانند که ما در حال حاضر بیش از ۷۰۰ پروژه نیمه‌تمام در استان داریم، که این اولویت‌ها دسته‌بندی شده و تلاش می‌کنیم در سفر پر برکت رئیس‌جمهور به استان این پروژه‌ها را تکمیل کنیم که تکمیل پروژه‌های پیشران برای استان مهم و ضروری است.

وی به جلسات متعدد با رؤسای بنیادها اشاره کرد و گفت: تفاهم‌نامه‌هایی با بنیادها تنظیم و امضا شده و تلاش می‌کنیم با کمک گرفتن از ظرفیت بخش خصوصی شاهد تحول در استان باشیم و نرخ بیکاری را به متوسط کشوری برسانیم.

استاندار چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: بنده نظارت‌های متعددی بر بازار دارم و تلاش می‌کنم در حوزه تنظیم بازار مشکلات قبلی را به حداقل برسانیم.

انتهای پیام/3339

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول