اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان غربی

استاندار آذربایجان غربی: برای تحقق شعار سال از تمام ظرفیت های استان بهره می بریم

استاندار آذربایجان غربی گفت: برای تحقق منویات مقام معظم رهبری و شعار سال تولید؛ دانش‌بنیان، اشتغال‌آفریناز تمامی ظرفیت ها و پتانسیل های استان استفاده می کنیم.

استاندار آذربایجان غربی: برای تحقق شعار سال از تمام ظرفیت های استان بهره می بریم

به گزارش فارس از ارومیه به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان غربی، محمدصادق معتمدیان استاندار این استان در نخستین روز سال جدید در جمع مردم روستای قهرمانلوی سفلی با اشاره به اینکه رفع مشکلات مردم و به ویژه ساکنان روستاها در اولویت قرار دارد اظهار داشت: مشکلات مطرح شده توسط مردم این روستا بررسی و براساس زمان بندی مناسب و مشخص مرتفع خواهد شد. 

وی با بیان اینکه اقدامات بسیار مناسبی توسط نظام جمهوری اسلامی در مناطق مختلف کشور و به ویژه روستاها در سال‌های گذشته انجام شده است، گفت: روند خدمت رسانی به مردم تمام نشده و این روند تا رفع کامل نیازها و مشکلات مردم ادامه خواهد داشت.

استاندار آذربایجان غربی همچنین محرومیت زدایی و حمایت از ارتقای شاخص ها در مناطق کم برخوردار و روستاها را از سیاست ها و برنامه های مهم دولت سیزدهم عنوان کرد و افزود: یکی از موضوعات اولویت دار در استان، توجه به حاشیه شهرها و اجرای برنامه های مهاجرت معکوس به روستاها و تثبیت جمعیت روستایی و توجه جدی به توسعه و تکمیل زیرساخت های استان است.

معتمدیان ادامه داد: روستاییان با تلاش شبانه روزی در چرخه تولید و اقتصاد کشور اثر گذار هستند و با حمایت از روند تولید در روستاها ضمن ایجاد فرصت های اشتغال در مناطق روستایی، ارزش افزوده محصولات تولیدی در این مناطق افزایش و از خام فروشی تولیدات کشاورزی استان جلوگیری می شود.

وی حمایت از ایجاد فرصت های اشتغال و توجه به‌ رشد اقتصادی در استان را از اولویت های مهم آذربایجان غربی در سال جدید عنوان کرد و گفت: از تمامی ظرفیت ها و پتانسیل های استان برای تحقق منویات مقام معظم رهبری و شعار سال، "تولید؛ دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین" استفاده می کنیم.

انتهای خبر/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول