اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان غربی

ثبت 4 میلیون تردد نوروزی در جاده‌های آذربایجان‌غربی

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی گفت: از ابتدای اجرا‌ی طرح نوروزی تاکنون در استان بیش از چهار میلیون تردد وسایل نقلیه در جاده های استان ثبت شده است.

ثبت 4 میلیون تردد نوروزی در جاده‌های آذربایجان‌غربی

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، و به نقل از روابط عمومی اداره‌کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی ارسلان شکری مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی از ثبت ۴میلیون تردد نوروزی در جاده‌های استان خبر داد.

وی اظهار داشت: از این میزان سه میلیون و ۶۰۰ هزار تردد مربوط به وسایل نقلیه سواری و وانت بار بوده و ۴۰۰ هزار تردد هم به ناوگان عمومی بار و مسافر اختصاص داشته است.

وی اضافه کرد: میزان تردد نوروزی در جاده های استان ۱۸ درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش یافته است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی ادامه داد: طی مدت مشابه نوروز سال گذشته سه میلیون و ۴۰۰ هزار تردد ثبت شده بود که امسال ۶۰۰ هزار تردد افزایش دارد.

شکری با اشاره به اینکه در این مدت نزدیک به ۵۰۰ هزار فقره تخلف ثبت شده است گفت: ساعات اوج تردد در نوروز امسال هم ساعات ۱۲ تا ۱۳ بوده که این روند به احتمال زیاد تغییر خواهد یافت.

وی اظهار کرد: حدود سه هزار دستگاه انواع وسایل نقلیه عمومی در بخش حمل و نقل جاده ای مسافر استان با ۴ هزار نفر راننده و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی آماده جابجایی مسافران نوروزی هستند.

به گزارش فارس، طرح نوروزی امسال تا از 25 اسفند آغاز و ۱۴ فروردین ادامه دارد و پیش بینی می شود که میزان تردد امسال نسبت به ۲ سال گذشته و حتی سال های پیش از شیوع کرونا، بسیار بیشتر باشد.

انتهای پیام

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول