اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

ترخیص تمام کالاهای فله در گمرک شهید رجایی

رییس کل دادگستری هرمزگان از ترخیص تمام کالاهای فله موجود در گمرک شهید رجایی بندرعباس خبر داد.

ترخیص تمام کالاهای فله در گمرک شهید رجایی

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، مجتبی قهرمانی رئیس کل دادگستری هرمزگان صبح امروز اظهار کرد: پس از سفر رئیس قوه قضاییه به استان هرمزگان و دستورات ایشان برای تعیین تکلیف اموال موجود در گمرک شهید رجایی بندرعباس، تمامی کالاهای فله وارداتی، ترخیص شده و موجودی این اقلام در این گمرک صفر شده است.

 وی افزود: تعداد ۵۹۴ کانتینر شامل ۲۰۵ ردیف کالای فله ترخیص شده است که بر این اساس و با توجه به آمار اعلام شده توسط مسئولان گمرک، هم اکنون موجودی این کالاها در گمرک شهید رجایی بندرعباس، صفر شده است‌.

به گفته قهرمانی، اقدامات لازم به منظور انجام تشریفات گمرکی جهت ترخیص حدود ٢هزار کانتینر کالای متروکه مربوط به سال ١٤٠٠ نیز طی روزهای اخیر صورت گرفته است. 

رییس کل دادگستری هرمزگان همچنین عنوان کرد: اجرای دستورات ۶۳گانه رئیس قوه قضاییه بلافاصله پس از پایان سفر ایشان به هرمزگان، در دستور کار ویژه دستگاه قضایی استان قرار گرفته و به لطف خداوند متعال همه مصوبات به نحو احسن و با قید فوریت در حال اجرا می باشند.

انتهای پیام/ ۸۸۰۵۵

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول