اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

دستور فرمانده سپاه سمنان: هر پایگاه بسیج حداقل یک گروه جهادی راه بیندازد

فرمانده سپاه استان سمنان گفت: شأن و جایگاه پایگاه‌های بسیج، خدمت‌رسانی به مردم است و هر پایگاه بسیج در استان باید حداقل یک گروه جهادی داشته باشد.

دستور فرمانده سپاه سمنان: هر پایگاه بسیج حداقل یک گروه جهادی راه بیندازد

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، سردار حمید دامغانی، فرمانده سپاه استان سمنان پیش از ظهر امروز در جلسه هماهنگی رزمایش «بهار خدمت» که به‌صورت ویدئوکنفرانس با حضور فرماندهان نواحی سپاه شهرستان‌های استان برگزار شد، اظهار کرد: امروز جبهه کفر و استکبار رو به افول بوده و آثار آن به‌وضوح بر همگان روشن است.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب در پیام نوروزی خود تأکید داشته‌اند که سخنرانان باید در مردم امید ایجاد کنند؛ زیرا امید سبب حرکت و پیشرفت می‌شود.

فرمانده سپاه استان سمنان تصریح کرد: اعزام گروه‌های مردمی به اردوهای راهیان نور به سبک جدید که امسال انجام شد، بسیار خوب و قابل‌قبول بود و رویکرد ما به سمت مردمی کردن این حرکت عظیم است.

دامغانی افزود: تا پایان تعطیلات نوروز باید با عزمی راسخ برای اعزام گروه‌های جهادی به مناطق محروم استان سمنان به‌منظور خدمت‌رسانی و کمک تلاش شود.

وی تصریح کرد: شأن و جایگاه پایگاه‌های بسیج، خدمت‌رسانی به مردم است و هر پایگاه بسیج در استان باید حداقل یک گروه جهادی داشته باشد.

دامغانی افزود: تبیین اقدامات جهادی یکی از مؤلفه‌های جهاد تبیین است و در این خصوص، باید عملکرد گروه‌های جهادی برای مردم از طریق رسانه‌های مجازی و صداوسیما بیان شود.

توزیع 4000 بسته معیشتی بین نیازمندان

سرهنگ مهدی کاشفی، رئیس سازمان بسیج سازندگی استان سمنان نیز در این جلسه ضمن ارائه گزارشی از عملکرد گروه‌های جهادی در ایام تعطیلات نوروز در خدمت‌رسانی به مردم گفت: چهار هزار بسته معیشتی در هفته اول تعطیلات نوروز به شهرستان‌ها برای توزیع بین نیازمندان تحویل داده شد.

وی افزود: 65 میلیون تومان کمک برای مردم مظلوم یمن جمع‌آوری شده و این کار تا پایان ایام تعطیلات نوروز ادامه دارد.

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان سمنان تصریح کرد: 97 گروه جهادی در شهرستان شاهرود فعال بوده‌اند که از عملکرد این گروه‌ها مستندسازی خوبی انجام شده است.

انتهای پیام/74003/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول