اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

حزب الله: به هیچ قیمتی تسلیم اشغالگری اسرائیل و توطئه آمریکا نمی‌شویم

شیخ نعیم قاسم معاون دبیر کل حزب الله امروز شنبه طی نطقی تاکید کرد که حزب الله به هیچ قیمتی اشغالگری اسرائیل را نمی‌پذیرد و تسلیم توطئه آمریکا نمی‌شود.

حزب الله: به هیچ قیمتی تسلیم اشغالگری اسرائیل و توطئه آمریکا نمی‌شویم

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری فارس، شیخ «نعیم قاسم» معاون دبیر کل حزب الله لبنان در یک همایش انتخاباتی در منطقه البقاع گفت: حزب الله همواره حامی و یاور ارتش لبنان بوده است و هیچ گاه نگفته که جایگزین ارتش است؛ بلکه ارتش باید به تکلیف خود در حفاظت از لبنان و آزادسازی خاک این کشور عمل کند.

به گزارش العهد، شیخ قاسم ادامه داد: از کسانی که خود را حاکم و برتر می‌خوانند می‌پرسیم آیا به کسی برتر گفته می‌شود که به فرمان آمریکا عمل می‌کنند و پول‌هایی را از آن برای فتنه انگیزی و ایستادن در برابر مقاومتی که خاک کشورشان را آزاد کرده است، می‌گیرند.

شیخ قاسم با اشاره به دستاوردهای مقاومت در آزادسازی خاک لبنان و شکست رژیم صهیونیستی و سرکوب تکفیری‌ها گفت: سلاح ما جنوب و منطقه البقاع الغربی لبنان را آزاد کرد و داعش و جبهه النصره را بیرون راند و موازنه بازدارندگی با لبنان ایجاد کرد که اگر این سلاح نبود لبنان هر روز از تجاوز صهیونیستی رنج میبرد.

معاون دبیر کل حزب الله گفت: ما هرگز اشغالگری اسرائیل در خاک خود را به هیچ بهایی نمی پذیریم و تسلیم برنامه آمریکایی نخواهیم شد. ما توازن بازدارندگی و قدرت فزاینده حزب الله را در حد آنچه تصور نمی کنید حفظ خواهیم کرد تا بتوانیم از مردم خود محافظت کنیم و سرزمین خود را آزاد کنیم.
انتهای پیام/.

 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول