اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

آموزش مجازی در دانشگاه آزاد ممنوع شد

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان ضمن اعلام ممنوعیت آموزش مجازی گفت: از ۱۴ فروردین تمامی کلاس های آموزش دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان در همه واحدها و مراکز و تمامی مدارس سما بصورت حضوری برگزار خواهد شد.

آموزش مجازی در دانشگاه آزاد ممنوع شد

احمد نقیلو، سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با تاکید بر اجرای دقیق دستورالعمل ستادملی کرونا و سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی مبنی بر حضوری شدن آموزش در دانشگاه ها و مدارس اظهار کرد: فضای آموزش دانشگاه‌ها و مدارس به دوران پیش از شیوع کرونا بر می‌گردد و همه کلاس‌ها در همه مقاطع تحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان در همه واحدها و مراکز بصورت حضوری خواهد بود.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان افزود: اساتید دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان مطابق روال عادی پیش از شیوع کرونا با رعایت دستورالعمل‌های لازم در کلاس‌های درس حضور خواهند داشت و برگزاری هرگونه کلاس آموزشی بصورت مجازی ممنوع خواهد بود.

وی با اشاره به تمهیدات لازم برای برگزاری کلاس‌ها افزود: زمان و مکان کلاس‌های درس در برنامه آموزشی دانشجویان در سامانه آموزشیار گنجانده شده است و علاوه بر آن اطلاعات لازم برای ورود دانشجویان به دانشگاه در وب سایت واحدها و شبکه‌های اجتماعی هر واحد منتشر شده است.

نقیلو گفت: با توجه به حضوری شدن وضعیت آموزش در دانشگاه‌ها حضور و غیاب صرفا بر مبنای حضور و یا عدم حضور در کلاس درس تعریف شده است.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان درخصوص اسکان دانشجویان غیربومی در خوابگاه‌ها گفت: مقدمات اسکان دانشجویان در خوابگاه‌های دانشجویی فراهم شده است و پذیرش دانشجویان غیربومی از عصر روز ۱۳ فروردین در خوابگاه‌های دانشجویی واحد زنجان انجام خواهد شد.

انتهای پیام/73021

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول