اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

تذکر نوروزی به 31 مرکز گردشگری

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان گفت: ۳۱ مورد تذکر به تأسیسات گردشگری به دلیل خدمات‌دهی به گردشگران نوروزی ارائه شده است.

تذکر نوروزی به 31 مرکز گردشگری

امیر ارجمند، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: در راستای ارائه خدمات بهتر به گردشگران و مسافران نوروزی اکیپ‌های نظارتی بازرسی مستمر از اماکن مربوط را انجام می‌دهند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان با بیان اینکه ۲۱۱ مورد بازدید نظارتی به‌صورت دستگاهی و تلفیقی از تأسیسات گردشگری استان تا ششم فروردین‌ماه سال جاری صورت گرفته است، افزود: از این تعداد ۱۰ مرکز تشویق و ۳۱ تذکر به دلیل خدمات‌دهی به گردشگران نوروزی دریافت کرده‌اند.

وی گفت: تیم‌های نظارتی با دقت خاص واحدهای اقامتی استان را مورد ارزیابی قرار داده‌اند و در مدت ذکر شده تعدادی از مؤسسات و تأسیسات گردشگری در فهرست واحدهای قابل تشویق قرار گرفته و در موارد مشاهده نواقص تذکرات لازم داده‌ شده است.

دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر استان زنجان با تأکید بر حفظ سلامت شهروندان و گردشگران و مسافران در ایام تعطیلات نوروز، یادآور شد: گردشگران می‌توانند شکایت و نارضایتی خود از تأسیسات گردشگری را به سامانه ۰۹۶۲۹ اعلام کنند تا در اسرع وقت از سوی کارشناسان مربوطه رسیدگی شود.

ارجمند از فعالیت راهنمایان گردشگری در موزه‌های مردان نمکی، رختشویخانه، پیر احمد زهر نوش، غار کتله خور، گنبد سلطانیه و کیوسک راهنمایی مسافر واقع در ورودی شهر زنجان خبر داد و گفت: از این تعداد ۲۴ نفر روز از طرف جامعه راهنمایان گردشگری و بقیه از کارکنان مجموعه اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان  هستند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان گفت: تمهیدات لازم برای راهنمایی مسافران و گردشگران داخلی و خارجی در استان زنجان اندیشیده شده و همه بنا‌های تاریخی استان آماده میزبانی از میهمانان نوروزی هستند.

انتهای پیام/73005

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول