اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

تحقق بیش از ۹۰ درصد بودجه شهرداری قم در سال ۱۴۰۰

شهردار قم با اشاره به تحقق بیش از ۹۰ درصدی بودجه سال ۱۴۰۰ شهرداری قم اظهار کرد: خوشبختانه بیش از ۹۵ درصد برنامه‌های سال گذشته شهرداری محقق شده است.

تحقق بیش از ۹۰ درصد بودجه شهرداری قم در سال ۱۴۰۰

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، سید مرتضی سقاییان‌نژاد شهردار قم در دیدار نوروزی با رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر قم، با تأکید بر رفع کاستی‌ها و خطاها در سال جدید اظهار داشت: خداوند فرصت خدمت دوباره در سال جاری به ما داده و باید بتوانیم از این فرصت کمال استفاده را ببریم.

وی انسجام و وحدت را در شهرداری قم مهم و کلیدی خواند و افزود: باید موقعیت و ارزش کار در شهر قم را بفهمیم تا بتوانیم منسجم کار را انجام دهیم و در نهایت به پتانسیل روحی هر فرد نیز برمی‌گردد که باید وحدت درون برای حفظ نفس ایجادشده و میزان دست خودمان است.

شهردار قم انسان را دارای روح الهی دانست و تأکید کرد: انسان با زشتی‌ها سازگار نبوده و حق‌طلب و عدالت‌طلب است و ما درجایی قرارگرفته‌ایم که بیشترین ارتباط را با مردم داشته و با توجه به این‌که بالاترین عمل صالح خدمت به مردم است این شرایط برای مدیران شهرداری فراهم‌شده است.

وی با ارائه گزارشی از عملکرد شهرداری تأکید کرد: ظرفیت شهرداری قم برای اجرای پروژه و خدمت به مردم بیش از بودجه وجود دارد و امیدواریم بتوانیم سال پربرکتی برای شهر قم رقم بزنیم.

سقائیان‌نژاد با اشاره به تحقق بیش از ۹۰ درصدی بودجه سال ۱۴۰۰ شهرداری قم اظهار کرد: خوشبختانه بیش از ۹۵ درصد برنامه‌های سال گذشته شهرداری محقق شده است.

انتهای پیام/۷۸۰۳۲

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول