اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

دیدار سردار قاآنی با خانواده شهید مدافع حرم «سعید مجیدی»

سردار قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه با حضور در منزل شهید مدافع حرم «سعید مجیدی» با خانواده وی دیدار کرد.

دیدار سردار قاآنی با خانواده شهید مدافع حرم «سعید مجیدی»

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، سردار اسماعیل قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه، با خانواده شهید مدافع حرم سردار «سعید مجیدی» که در جبهه مقاومت سوریه به فیض شهادت رسیده بود، دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این دیدار، فرمانده نیروی قدس سپاه ضمن تبریک و تسلیت شهادت این رزمنده شجاع و با اخلاق مدافع حرم، با نثار درود و سلام و قرائت فاتحه برای روح آن شهید والامقام، نکاتی را در خصوص جهاد و شهادت و مجاهدت‌های شهدای مدافع حرم بیان کرد.

توسعه اخلاق و فرهنگ قرآنی از ویژگی‌های مهم شهید مجیدی بود

غلامرضا کریمی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی نیز در دیدار فرمانده نیروی قدس سپاه، با خانواده شهید مدافع حرم سردار «سعید مجیدی» با بیان خاطرات و ویژگی‌های رفتاری شهید اظهار کرد: سردار شهید سعید مجیدی از پاسداران شجاع و دلاور استان مرکزی بود که با ولایتمداری و روحیه شهادت طلبی همواره در اجرای ماموریت‌ها و رسالت‌های پاسداری از انقلاب و ارزش‌های اسلامی پیشگام بود.

وی اخلاق قرآنی را مهم‌ترین ویژگی شهید مجیدی خواند و افزود: شهید مجیدی با عمل جوانان را جذب ارزش‌های دینی و انقلابی می‌کرد و این شهید عزیز در محله خیابان عاشورای اراک بسیار خوشنام هستند و از قاریان و حافظان قرآن کریم بودند و همیشه در ترویج و توسعه اخلاق و فرهنگ قرآنی اهتمام می ورزیدند.

کریمی ادامه داد: در کنار ویژگی‌های برجسته شهید مجیدی همچون فروتنی و تواضع، ایشان یک ورزشکار با اخلاق و حرفه‌ای بودند و رفتارهای برجسته این شهید عزیز نشان از تربیت در یک خانواده متدین، مومن و انقلابی دارد و قطعا این خانواده معظم در مجاهدت‌های شهید سهیم هستند.

وی خاطر نشان کرد: سردار شهید مجیدی با انتخاب جهاد فی سبیل الله بار دیگر برای اسلام و انقلاب اسلامی عزت و سربلندی خلق نمود و این شهید عزیز از افتخارات استان مرکزی است و مردم استان هم با تشییع و مراسمات باشکوهی که برای شهید برگزار کردند علاوه بر تکریم شهید بار دیگر با آرمان‌های شهدا تجدید میثاق کردند.

پاسدار رشید اسلام سردار «سعید مجیدی» پس از سال‌ها مجاهدت و تلاش‌های خستگی‌ناپذیر و مخلصانه در عرصه‌های مختلف پاسداری از انقلاب و خدمت به نظام و میهن اسلامی و نقش‌آفرینی در جبهه مقاومت در ۱۳ خرداد و در دفاع از حرم حضرت زینب (س) به درجه رفیع شهادت نائل آمد و به خیل عظیم شهیدان پیوست.

پیکر پاک سردار شهید سعید مجیدی روز دوشنبه ۱۷ خرداد، با حضور باشکوه اقشار مختلف مردم اراک تشییع و به خاک سپرده شد، از این شهید والامقام سه فرزند به یادگار مانده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول