اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

«جمهوری اسلامی» بر اساس مکتبی که با هویت ایرانی عجین بود، شکل گرفت

در بیانیه سپاه صاحب‌الزمان (عج) به مناسبت ۱۲ فرودین‌ماه، آمده است: سقوط نظام منفور شاهنشاهی در بهمن ۱۳۵۷ و رأی مردمی در ۱۲ فرودین سال ۱۳۵۸ در یکی از کم‌نظیرترین رفراندوم‌های تاریخ جهان، نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را بر اساس تعالیم اسلام ناب محمدی (ص) و مکتب اهل بیت (ع) که سال‌ها با هویت ایرانی عجین شده بود شکل داد.

«جمهوری اسلامی» بر اساس مکتبی که با هویت ایرانی عجین بود، شکل گرفت

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، سپاه صاحب‌الزمان (عج) به مناسبت ۱۲ فرودین‌ماه، روز جمهوری اسلامی بیانیه‌ای صادر کرد.

در ابتدای این بیانیه آمده است: سقوط نظام منفور شاهنشاهی در بهمن ۱۳۵۷ و رأی مردمی در ۱۲ فرودین سال ۱۳۵۸ در یکی از کم‌نظیرترین رفراندوم‌های تاریخ جهان، نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را بر اساس تعالیم اسلام ناب محمدی (ص) و مکتب اهل بیت (ع) که سال‌ها با هویت ایرانی عجین شده بود شکل داد.

در ادامه عنوان شده است: در زمانی که استکبار با دو لباس بلوک شرق و غرب تمامی دنیا را پوشانده بود، مردم آزاده ایران اسلامی نظامی را بر مبنی توحید بنیان نهادند که الگویی نوین و خارج از اراده ابرقدرت‌های شرق و غرب برای اداره ایران عزیز بود.

در بیانیه تصریح شده است: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در شرایطی با سرفرازی گام اول خود را پست سر گذراند که دشمنان و در رأس آن استکبار جهانی از هیچ تلاشی برای بحران‌آفرینی در عرصه‌های مختلف فروگذار نکردند و عبور  از این بحران‌ها ثمره خون شهدا و مجاهدت ملت بزرگ ایران اسلامی با پیروی از رهنمودهای امامین انقلاب است.

در ادامه اظهار شده است: اکنون در گام دوم انقلاب اسلامی ایران دشمنان قسم‌خورده و جبهه استکباری، جنگی ترکیبی را علیه ملت عزیزمان آغاز کرده‌اند غافل از اینکه ملت استوار ایران اسلامی در کوران حوادث این چهل و سه سال همچون فولاد آبدیده شده و تجربیات و دستاوردهای خویش را سرلوحه قرار داده و با صبر و اراده‌ای بی‌نظیر و به امید خداوند متعال زمینه‌ساز انقلاب جهانی حضرت مهدی (عج) خواهند شد.

در این بیانیه آمده است: سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان ضمن گرامیداشت روز جمهوری اسلامی، به عنوان بخشی از فرزندان این ملت در نیرو های مسلح از هرگونه جانفشانی در حراست از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، فروگذار نکرده و با تأسی از آموزه‌های دین مبین اسلام و راه ۲۳ هزار شهید این خطه در تبعیت از رهنمودهای مقام معظم رهبری در کنار مردم عزیز خواهند ماند.

انتهای پیام/۶۳۱۱۹/ق/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول