اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  آموزش و پرورش

شیوه‌نامه از سرگیری آموزش حضوری به تمام مدارس ابلاغ شد/ ضدعفونی مدارس آغاز شده است

مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران گفت: شیوه‌نامه از سرگیری آموزش حضوری به تمام مدارس دولتی و غیردولتی ابلاغ شده است.

شیوه‌نامه از سرگیری آموزش حضوری به تمام مدارس ابلاغ شد/ ضدعفونی مدارس آغاز شده است

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، علیرضا کریمیان مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران، امروز در یک برنامه تلویزیونی، اظهار کرد: شیوه‌نامه از سرگیری آموزش حضوری به  تمام مدارس دولتی و غیردولتی ابلاغ شده و الحمدالله تمهید مقدمات خوبی در این زمینه شکل گرفته است.

وی در پاسخ به این پرسش که «چه اقداماتی برای سلامت دانش‌آموزان در نظر گرفته شده است»، ادامه داد: وقتی شیوه‌نامه از ستاد به شهر تهران ابلاغ شد، جلسات هماهنگی فراوانی را برگزار کردیم و مدارس ما در رابطه با بهداشت محیط وارد عمل شدند و ضدعفونی و پاکسازی انجام شد. به ویژه در بخش‌هایی که باید به مسائل بهداشتی توجه ویژه می‌شد مانند سرویس‌های بهداشتی، پیش‌بینی‌های لازم انجام شد؛ همچنین آبخوری و میز و نیمکت‌ها را در این چند روز ضدعفونی کردیم.

کریمیان افزود: در بازدیدهایی که بنده از مدارس شهر تهران داشتم، الحمدالله کادر اجرایی و آموزشی، در حال آماده کردن مدارس هستند تا ان‌شاءالله بتوانیم شروع خوبی را داشته باشیم.

وی درباره نظارت بر فعالیت مدارس، گفت: واحدهای مختلف، نظارت کاملی بر این روند و رویه خواهند داشت؛ به طوری‌که با برنامه ریزی‌های صورت گرفته و با استفاده از توان واحدهای مختلف نظارتی و فرهنگی در سطح ادارات مناطق و اداره‌کل، به صورت منظم تیم‌های ارزیابی در سطح مدارس حضور یافته و نظارت دقیق بر اجرای دستور العمل‌ها خواهند داشت.

مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران با تقدیر از تلاش‌های ایثارگرانه، فرهنگیان شهر تهران که در 2 سال اخیر با شیوع ویروس کرونا در یک اقدام جهادی اجازه نداند تا روند یادگیری تعطیل شود، افزود: با حضور و خدمت‌رسانی جهادی و انقلابی فرهنگیان شهر تهران، ضمن جلوگیری از افت تحصیلی دانش‌آموزان، زمینه ارتقای بیشتر کیفیت یاددهی و یادگیری فرزندان عزیزمان فراهم خواهد شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول