اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  موسیقی و هنرهای تجسمی

لغو کنسرت فرزاد فرزین در ترکیه

فرزاد فرزین خواننده پاپ ایرانی که برای اجرای مشترک با «الیاس یالچینتاش» خواننده ترکیه‌ای در این کشور حضور دارد، پیش از برگزاری کنسرت به کرونا مبتلا شد.

لغو کنسرت فرزاد فرزین در ترکیه

به گزارش خبرنگار موسیقی خبرگزاری فارس، خبرگزاری آناتولی ترکیه از ابتلای فرزاد فرزین خواننده پاپ ایرانی به سویه امیکرون کرونا و بستری شدن او در بیمارستانی در منطقه اروپایی استانبول بستری شد.

فرزین و الیاس یالچینتاش قرار بود برای نخستین بار پس از انتشار ترانه مشترکشان، روز گذشته (پنجشنبه ۳۱ مارس) در استانبول روی صحنه بروند، اما این کنسرت تنها با حضور یالچینتاش برگزار شد.

همزمان با این اتفاق، شایعاتی در فضای مجازی منتشر شد مبنی بر اینکه ایرانیان از کنسرت فرزاد فرزین استقبال نکردند و به همین دلیل، این خواننده پاپ ابتلا به کرونا را بهانه‌ای برای حضور نیافتنش در کنسرت قرار داد.

فیلم‌هایی هم که از اجرای یالچینتاش منتشر شده، مؤید این است که بخش‌های زیادی از صندلی‌های سالن خالی است.

 

فرزاد فرزین زادهٔ ۳ تیر ۱۳۶۰ خواننده، آهنگساز، تنظیم کننده، بازیگر و ترانه‌نویس اهل ایران است. او کار موسیقی را به صورت رسمی از سال ۱۳۷۸ آغاز کرد و هفت آلبوم رسمی دارد. همچنین سابقهٔ بازی در فیلم‌های سینمایی از جمله پسران آجری، کنسرت روی آب و سگ‌های پوشالی و در سال‌های اخیر در مجموعه‌های نمایش خانگی عاشقانه، مانکن، ملکه گدایان و آهنگ دو نفره را داشته‌است.

فرزاد فرزین تیتراژ برنامه‌های تلویزیونی شب بخیر تهران (۱۳۸۲)، کوله پشتی (۱۳۸۶)، صبح آمد (۱۳۸۷)، با ما اینجا (۱۳۹۰) سریال راز پنهان (۱۳۹۱)، برنامه تلویزیونی ماه عسل (۱۳۹۲) سریال آخرین بازی (۱۳۹۳)، سریال نمایش خانگی عاشقانه (۱۳۹۵) و سریال نمایش خانگی مانکن (۱۳۹۸) را اجرا کرده‌ است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول