اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

موج خروج مسافرین از گیلان/۱۷۶ هزار خودرو از گیلان خارج شدند

به گفته مدیرکل راهداری گیلان در ۲۴ ساعت گذشته ۱۷۶ هزار و ۷۸ خودرو از محورهای مواصلاتی استان تردد کردند که از این تعداد ۶۶ هزار و ۹۰۳ خودرو وارد گیلان و ۱۰۹ هزار و ۱۷۵ خودرو از مبادی خروجی گیلان خارج شدند.

موج خروج مسافرین از گیلان/۱۷۶ هزار خودرو از گیلان خارج شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، فریبرز مرادی امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه موج ورود مسافر به گیلان اتمام و شاهد افزایش خروج مسافرین از این استان هستیم، اظهار کرد: با توجه به اتمام تعطیلات نوروزی و همچنین بازگشایی مدارس، دانشگاه‌ها و ادارات شاهد خروج سریع مسافرین از محورهای مواصلاتی استان گیلان هستیم.

وی با اشاره به خروج بیش از ۱۰۰ هزار خودرو از مبادی خروجی گیلان گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۱۷۶ هزار و ۷۸ خودرو از محورهای مواصلاتی استان تردد کردند که از این تعداد ۶۶ هزار و ۹۰۳ خودرو وارد گیلان و ۱۰۹ هزار و ۱۷۵ خودرو از مبادی خروجی گیلان خارج  شدند.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان بیشترین خودروی ورودی به گیلان در ۲۴ ساعت گذشته را از مبادی رامسر به چابکسر معرفی کرد و افزود: در این مدت ۲۶ هزار و ۳۵۳ خودرو از محور رامسرچابکسر به گیلان ورود و ۵۹ هزار و ۴۴۲ خودرو از محور آزادراه رشت_قزوین از گیلان خارج شدند.

به گفته مرادی تقاطع امام زاده هاشم با ثبت تردد ساعتی دو هزار و ۷۰۵ خودرو بیشترین تردد را داشته و پس از آن در محور آزاد راه رشت به قزوین دو هزار و۵۳۸ تردد خودرو ثبت شد.

انتهای پیام/۳۳۸۹

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول