اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

فعالیت دوباره ستاد عمران شهری/نهضت آسفالت در زنجان راه‌اندازی شد

شهردار زنجان گفت: فعالیت ستاد عمران شهری زنجان به ریاست استاندار زنجان در راستای پیگیری بحث آسفالت آغاز به کار کرد.

فعالیت دوباره ستاد عمران شهری/نهضت آسفالت در زنجان راه‌اندازی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، علیرضا فیروز فر، شهردار زنجان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در حالیکه عملیات ترمیم و لکه‌گیری معابر از اوایل اسفندماه با آسفالت سرد و‌ گرم آغاز شده بود؛ برای نخستین بار در شهر زنجان اجرای روکش کامل آسفالت معابر از فروردین‌ماه آغاز شده و دهم فروردین ماه در خیابان سرداران شهید شاهد اجرای ۱۶۰ تن روکش آسفالت بودیم.

شهردار زنجان با بیان اینکه آغاز این فعالیت در گذشته در اردیبهشت ماه اتفاق می‌افتاد که برنامه امسال نتیجه برنامه‌ریزی قبلی دقیق از بابت به روزرسانی به موقع کارخانه‌های آسفالت شهرداری زنجان و همچنین نتیجه مطالعات به موقع انجام یافته در پایان سال ۱۴۰۰ بود، اظهار داشت: آسفالت ریزی شهرداری در دو بخش لکه‌گیری و روکش کامل آسفالت انجام می‌گیرد.

وی افزود: امسال با عنایت ویژه‌ای که استاندار به مدیریت امور شهری دارد با راه‌اندازی مجدد ستاد عمران شهری به ریاست وی شاهد برنامه‌های عمران شهری خوبی در زنجان از جمله در بحث ترمیم معابر خواهیم بود.

فیروزفر ادامه داد: برنامه‌ریزی لازم در مناطق چهار گانه از سوی شهرداری زنجان با پشتیبانی اعضای شورای اسلامی شهر برای آسفالت‌ریزی معابر صورت پذیرفته است تا با بهتر شدن شرایط آب و‌هوایی، این عملیات به صورت ویژه در محورهای اصلی شهر با لحاظ ضوابط فنی و اجرایی و بر اساس مطالعه دقیق معابر صورت پذیرد.

شهردار زنجان استفاده از سیستم نوین اسکن معابر شهر را به عنوان یک پروژه فنی و مهندسی به منظور ارتقای سطح کیفی و کمی اجرای روکش آسفالت معابر شهری عنوان کرد و گفت: تمام برنامه‌ریزی و تلاش‌ها برای بالا بردن سطح خدمات شهر از جمله ترمیم معابر صورت پذیرفته است.

وی ضمن تاکید در رعایت تمام مشخصات فنی و اجرایی تصریح کرد: برای اولین بار در شهر زنجان شاهد شروع اجرای روکش اسفالت در فروردین ماه بودیم و با شرایط آب و‌هوایی پیش رو عملیات آسفالت ریزی گسترده‌تر خواهد شد.

انتهای پیام/73005

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول