اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

جریمه 300 میلیونی برای اصناف متخلف در ایام نوروز/ نظارت‌ها در ماه رمضان ادامه دارد

مدیرکل تعزیرات حکومتی چهارمحال و بختیاری گفت: تاکنون ۲۰۰ فقره پرونده مربوط به تخلف اصناف در ایام عید از مراجع نظارتی واصل و ۹۵ پرونده مورد رسیدگی واقع و متخلفین به بیش از مبلغ ۳۰۰ میلیون تومان محکوم شدند.

جریمه 300 میلیونی برای اصناف متخلف در ایام نوروز/ نظارت‌ها در ماه رمضان ادامه دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد محمدرضا عمرون ظهر امروز در جمع خبرنگاران گفت: از تاریخ ۱۴ اسفند سال گذشته تا ۱۳ فروردین امسال تعداد ۱۸۶ اکیپ یک هزار و ۲۴۰ بازرسی از واحدهای صنفی استان انجام دادند، که تعداد ۲۸۳ واحد صنفی دارای تخلف در این بازرسی‌ها شناسایی، ۶۹۲ واحد بدون تخلف بودند و به ۲۶۵ واحد صنفی نیز تذکر داده شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی چهارمحال و بختیاری افزود: در این مدت تاکنون ۲۰۰ فقره پرونده از مراجع نظارتی واصل و ۹۵ پرونده مورد رسیدگی واقع و متخلفین به بیش از مبلغ ۳۰۰ میلیون تومان محکوم شدند.

وی با بیان اینکه نظارت بر روند توزیع و عرضه کالاهای مزبور در مراکز تولیدی، توزیعی و ملی، بازار، فروشگاه‌های زنجیره‌ای و اصناف ادامه خواهد داشت، ادامه داد: طرح ویژه نظارت بر بازار شب عید با هدف حمایت از اقشار آسیب‌پذیر و با توجه به افزایش تقاضا در ایام پایانی سال و در جهت حمایت از فضای کسب و کار در برابر التهابات کاذب و جلوگیری از احتکار کالای اساسی و حضور حداکثری و استفاده از ظرفیت قوانین و مقررات و برخورد قانونی و قاطع با متخلفین از تاریخ ۱۴ اسفند ۱۴۰۰ شروع و با آغاز ماه مبارک رمضان این نظارت‌ها تداوم می‌یابد.

عمرون بیان داشت: این بازرسی‌ها توسط اکیپی با رویکرد پیشگیرانه و پیش‌بینی افزایش مجدد تقاضاهای مردمی برای خرید کالاهای اساسی با بازگشت مردم از سفرهای نوروزی از قبیل گوشت‌قرمز، مرغ، تخم‌مرغ، برنج، روغن، قند، شکر، خرما و شیرینیجات از قبیل زولبیا و بامیه، سبزیجات، آش و حلیم انجام می‌شود.

انتهای پیام/68036

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول