اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

افزایش مصرف بنزین در ایام نوروز در خراسان شمالی

مدیرشرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان شمالی از افزایش مصرف بنزین در نوروز ۱۴۰۱ خبر داد.

افزایش مصرف بنزین در ایام نوروز در خراسان شمالی

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، صبح امروز، مجتبی شکوری، مدیرشرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان شمالی در گفت‌وگو با خبرنگاران در رابطه با میزان مصرف بنزین در ایام نوروز ۱۴۰۱ اظهارکرد: در سال گذشته در بازه زمانی ۲۸ اسفند تا ۱۳ فروردین ۱۰ میلیون لیتر بنزین مصرف شده‌است و در نوروز جاری، این میزان با رشد قابل توجهی به ۱۵ میلیون و ۵۰۰ هزار لیتر رسید.

وی گفت: بیشترین میزان مصرف ثبت شده بنزین در استان خراسان شمالی مربوط به تاریخ ۲۹ اسفند ماه با یک میلیون و ۳۵۵ هزار لیتر و کمترین میزان مصرف نیز با ۵۷۲ هزار لیتر در روز یکم فرودرین ماه به ثبت رسیده‌است.

مدیرشرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان شمالی با بیان اینکه در این ایام، میزان مصرف نفت گاز ۱۳ درصد کاهش پیدا کرده است، افزود: کمترین میزان مصرف این سوخت در استان در روز یکم فروردین ماه ۶۲ هزار لیتر و بیشترین میزان مصرف نفت گاز استان در تاریخ ۱۲ فروردین با ۵۱۳ هزار لیتر ثبت شده است.

وی تعداد جایگاه‌های سوخت فعال در استان خراسان‌شمالی را ۵۳ مورد عنوان کرد و گفت: ۱۰۰ درصد ظرفیت جایگاه‌ها در ایام نوروز بدون هیچ‌گونه تعطیلی به مسافران نوروزی خدمات ارائه دادند.

شکوری در انتها خاطر نشان کرد: بازرسی و نظارت از جایگاه‌های سوخت استان به صورت روزانه توسط بازرسان کنترل کیفیت، کمیت و امنیت در حال انجام بود.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول