اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

هشدار جنبش فتح به رژیم صهیونیستی

جنبش فتح فلسطین ضمن محکوم کردن تجاوزات روزانه رژیم صهیونیستی، درباره انفجار اوضاع در نتیجه سیاست‌های این رژیم هشدار داد.

هشدار جنبش فتح به رژیم صهیونیستی

به گزارش سرویس بین‌الملل خبرگزاری فارس، «محمد ربیع» سخنگوی جنبش فتح در قدس گفت که این جنبش اقدامات تجاوزکارانه و روزمره مسئولان رژیم اشغالگر اسرائیل در قدس اشغالی را محکوم می‌کند.

وی همچنین ورود غیرقانونی «یائیر لاپید» وزیر خارجه رژیم صهیونیستی به منطقه باب العامود در قدس اشغالی و وعده‌های او به صهیونیست‌های افراطی برای یورش به مسجدالأقصی را محکوم کرد.

بنابر گزارش شبکه النشره، ربیع تصریح کرد که این اقدامات تحریک‌آمیز و تجاوزات به نمازگزاران و اعمال محدودیت برای آن‌ها و نیز بازداشت، تیراندازی و شلیک گاز اشک آور به سمت نمازگزاران بیانگر آن است که رژیم صهیونیستی می‌خواهد در این ماه مبارک، احساسات مسلمانان را جریحه‌دار کند.

سخنگوی جنبش فتح درباره پیآمدهای این سیاست تجاوزکارانه کابینه رژیم اشغالگر هشدار داد و گفت که در صورت تداوم این سیاست‌ها، اوضاع منفجر شده و این درگیری به جنگ مذهبی نامحدود تبدیل خواهد شد که ارکان صلح و امنیت جهانی را تضعیف و احساسات مسلمانان در سراسر جهان را جریحه‌دار خواهد کرد.

وی جامعه جهانی را به اقدام جدی برای متوقف کردن این تجاوزات اسرائیل علیه اماکن مقدس در شهر قدس اشغالی که بیانگر نقض آشکار حقوق بشر و تمامی قوانین و عرف انسانی و بین‌المللی است، فراخواند.

انتهای پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول