اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

افزایش ۵۳ درصدی آمار تصادفات جرحی در گنبدکاووس

سرپرست فرمانداری شهرستان گنبدکاووس گفت: با توجه به افزایش سفرها و ترافیک سنگین سطح شهر در ایام نوروز تصادفات جرحی ۵۳ درصد افزایش یافته است.

افزایش ۵۳ درصدی آمار تصادفات جرحی در گنبدکاووس

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، مهدی دهرویه پیش از ظهر امروز در جمع مدیران ادارات شهرستان گنبدکاووس اظهار کرد: برای کاهش ترافیک شهری نیاز به زیرساخت‌های لازم بوده و در این راستا نیازمند نگاه ویژه استان و کشور در تخصیص اعتبارات هستیم.

وی تصریح کرد: سیاست و راهبرد ما در سال جدید براساس سیاست‌های کلی رئیس جمهور در کشور و استاندار گلستان در استان در راستای فرمایشات رهبر معظم انقلاب بوده و باید افق یکساله در اجرای برنامه‌ها و اهداف خود داشته باشیم.

* تهیه طرح اطلس و شناسه سرمایه‌گذاری در گنبدکاووس

سرپرست فرمانداری شهرستان گنبدکاووس خاطرنشان کرد: طرح اطلس و شناسه سرمایه‌گذاری در شهرستان با همکاری دستگاه‌های مرتبط در حال تهیه بوده تا بتوانیم ضمن شناسایی ظرفیت‌های خوب شهرستان برای سرمایه‌گذاری، خیرین و سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی را جذب کرده و به دنبال برگزاری جشنواره بزرگ سرمایه‌گذاری هستیم تا به کل کشور ارائه دهیم.

وی ادامه داد: با توجه به ظرفیت‌های خوب روستاهای شهرستان، روستامحوری با مشارکت مردم را در پروژه‌ها و برنامه‌ها داشته و تلاش می‌کنیم از این ظرفیت‌ها در جهت سازنده و معقول استفاده کنیم.

دهرویه گفت: سه گروه اندیشه‌ورز مشورتی در حوزه‌های ورزشی فرهنگی، اجتماعی و آسیب‌های آن و اقتصادی با تشکیل افراد نخبه و با تجربه شهرستان که سابقه طولانی دارند تشکیل شده تا در طرح‌ها و برنامه‌های شهرستان از همفکری و ظرفیت آنها استفاده شود.

انتهای پیام/۲۳۰۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول