اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

«تولید دانش بنیان» نشانه قدرت اقتصادی است

فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین گفت: تولید دانش بنیان نشانه قدرت اقتصادی است و آمریکایی ها به این طمع دارند که حلقه ایدئولوژی، ائتلاف سیاسی، اقتصادی و جغرافیای ما شکل نگیرد.

«تولید دانش بنیان» نشانه قدرت اقتصادی است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، سردار رستمعلی رفیعی آتانی در دیدار با اعضای بسیج رسانه استان قزوین اظهار کرد: مدیریت افکار عمومی در جامعه برعهده اصحاب رسانه است و در شرایطی که استکبار جهانی به دنبال درگیر کردن ملت ایران با جریان فرقه مذهبی و بهم زدن انسجام آن ها است باید با هوشیاری بیشتری فعالیت کنید.

وی عنوان کرد: استکبار جهانی سعی دارد ثابت کند که جهان اسلام همواره در حال جنگ است بنابراین همانطور که ما نظامیان مسؤلیت امنیت جامعه و مرزها را برعهده داریم شما اصحاب رسانه مسؤلیت امنیت افکار عمومی را عهده دار هستید.

فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین با اشاره به شعار سال ۱۴۰۱ که توسط رهبری بیان شده است، تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب اگر ۱۰سال قبل بحث دانش بنیان را مطرح می کردند به دلیل اینکه بستر لازم برای فعالیت های دانش بنیان آن طور که باید در کشور فراهم نبود، اثرگذاری نداشت

رفیعی آتانی گفت: براین اساس رهبری مرحله به مرحله حرکت کرده و شعارهای مختلفی با محوریت تولید در سال های مختلف بیان کردند تا اینکه در سال جاری به دلیل فراهم شدن بستر مناسب برای فعالیت های دانش بنیان شعار سال را تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرینی عنوان کردند.
وی افزود: از منظر تمدن‌سازی غربی نیز امروز ما برنده هستیم و در این میدان آنها را متوقف کردیم و حتی در برخی جاها عقب راندیم.

فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین با بیان اینکه یکی از مؤلفه های تمدن ساز حوزه ایدئولوژی است، افزود: آمریکایی ها در این حوزه به پایان خط رسیده اند و اگر آمریکای امروز همان آمریکای ۱۵سال پیش بود بلافاصله به اوکراین لشگرکشی می کرد اما الان به آخر خط رسیده است.

رفیعی آتانی اضافه کرد: دیدیم که آمریکایی ها در حوزه جغرافیا اردوکشی کردند و در عراق پایگاه ساختند اما نتوانستند در آنجا بمانند.

وی ادامه داد: تولید دانش بنیان نشانه قدرت اقتصادی است و آمریکایی ها به این طمع دارند که حلقه ایدئولوژی، ائتلاف سیاسی، اقتصادی و جغرافیای ما شکل نگیرد و امید داشتند که در حوزه اقتصاد ما را شکست دهند.

فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین با بیان اینکه در شرایط فعلی همه باید دور هم جمع شده و قرارگاهی فکر کرده و جامعه را اعتلا دهیم، تصریح کرد: دشمن به حوزه اقتصادی ایران چشم طمع دارد و طبق سخن رهبر انقلاب دیگر با حوصله نمی توان کاری از پیش برد بلکه باید راه میان بر را در پیش بگیریم و در حوزه تولید و اقتصاد بی رقیب باشیم.

رفیعی آتانی عنوان کرد: دشمن به حوزه اقتصادی ایران طمع بسته و رهبری می فرمایند دیگر با حوصله نمی توان کاری از پیش برد بلکه باید راه میان بر را در پیش بگیریم و در حوزه تولید و اقتصاد بی رقیب باشیم.

وی با بیان اینکه چند مشکل اساسی در استان وجود دارد که باید برای آن ها راه حل کاربردی ارائه شود، تصریح کرد: مدیریت آب، مدیریت وقف و صنعت از موضوعات اساسی استان است که با مشکلاتی روبرو شده است بنابراین باید برای آن ها راه حل های کاربردی ارائه دهیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول