اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

کرمانشاه میزبان یک رویداد ورزشی بزرگ/ رقابت سه هزار ورزشکار در «کاراته وان»

مسابقات ملی «کاراته وان» به میزبانی استان کرمانشاه برگزار خواهد شد. پیش بینی می شود بیش از سه هزار ورزشکار در این رقابت شرکت کنند.

کرمانشاه میزبان یک رویداد ورزشی بزرگ/ رقابت سه هزار ورزشکار در «کاراته وان»

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، سعید نصراللهی در مراسم رونمایی از پوستر مسابقات «کاراته وان» به میزبانی شهر کرمانشاه، اظهار داشت: با توجه به تعداد شرکت کننده‌ها، عوامل اجرایی و نفرات مرتبط، هیات کاراته استان میزبان یکی از بزرگترین رویدادهای ورزشی کرمانشاه از تاریخ ۱۷ الی ۲۵ اردیبهشت ماه سال جاری در مجموعه ورزشی امام خمینی (ع) خواهد بود.

وی افزود: با توجه به ارزیابی‌های صورت گرفته در سومین مرحله مسابقات کاراته وان بیش از ۳ هزار ورزشکار از سراسر کشور در بخش آقایان و بانوان در رده‌های سنی مختلف حاضر خواهند بود و با توجه به این نکته که بسیاری از این ورزشکاران به همراه خانواده‌های خود به کرمانشاه خواهند آمد، این مسایقات یک رویداد قابل توجه در مساله توریسم ورزشی کرمانشاه است.

نصرالهی ادامه داد: علاوه بر ۳ هزار ورزشکار، بیش از ۱۵۰ نفر کادر اجرایی و داوری، همچنین خانواده و مربیان ورزشکاران نیز به کرمانشاه سفر خواهند کرد و باتوجه به ارزیابی مراحل قبل، کرمانشاه میزبان بیش از ۱۰ هزار نفر در یک رویداد بزرگ ورزشی است.

رئیس هیأت کاراته استان ادامه داد: یکی از نکات دیگر این  رویداد بزرگ این است که هیات کاراته استان خود متولی و مسئول برگزاری این مسابقات است و کلیه ستادها و کمیته های مرتبط اجرایی توسط اعضای هیات کاراته استان اداره می‌شود.

وی در پاسخ به میزان اعتبار این مسابقات، یادآور شد: این مسابقات در جدول ارزیابی ورزشکاران دارای بالاترین امتیاز ممکن بوده و ورزشکاران منتخب رده‌های سنی مختلف و در اوزان مختلف پس از جمع آوری این امتیاز به مسابقات جهانی و آسیایی اعزام خواهند شد و از طرفی با توجه به حضور کلیه مسئولین و عوامل فنی فدراسیون در این مسابقات می‌توان آن را یک فرایند استعدادیابی بسیار گسترده لحاظ کرد.

نصراللهی با بیان این نکته که این رویداد بهترین فرصت برای معرفی شایسته کرمانشاه است، عنوان داشت:  به همت عوامل هیات کاراته استان کرمانشاه فرصت حضور بیش از ۱۰ هزار نفر در شهر کرمانشاه فراهم شده است که این میزان از لحاظ کثرت عدد قابل توجهی برای عوامل سازمان‌های مرتبط با مقوله فرهنگ و میراث فرهنگی و گردشگری است و انتظار می‌رود متولیان امر در این ادارات از این فرصت حداکثر استفاده را داشته باشند.

انتهای پیام/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول