اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

بانک اطلاعات نخبگان شهرستان البرز تکمیل می شود/ استفاده از ایده ها و ظرفیت نخبگان در مسیر تحقق شعار سال

فرماندار البرز در شورای اداری شهرستان گفت: برای تحقق تولید دانش بنیان باید از تمامی توان و ظرفیتهای موجود استفاده شود.

بانک اطلاعات نخبگان شهرستان البرز تکمیل می شود/ استفاده از ایده ها و ظرفیت نخبگان در مسیر تحقق شعار سال

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، مصطفی غفوری فرماندار شهرستان البرز، در جلسه شورای اداری شهرستان که با حضور مافی رییس پارک علم و فناوری استان در محل فرمانداری البرز برگزار شد، اظهار کرد: در برنامه ریزی سال جاری از تمام ظرفیت های شهرستان در مسیر تحقق تولیدات وتحقیقات دانش بنیان استفاده شود.

وی افزود: بانک اطلاعات نخبگان در شهرستان به منظور استفاده حداکثری از توان این افراد باید تکمیل شود و از ظرفیت آنها در کنار حمایت نیروهای جهادی بهره برد، در این خصوص از تمامی افرادی که در حوزه های مختلف کشاورزی، صنعت و سایر موارد دارای ایده های نو هستند دعوت به همکاری می کنیم.

غفوری در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر ساماندهی حداکثری امور روستاها بیان کرد: مشکلات مربوط به ساخت و سازهای غیر مجاز در روستاها و مدیریت هر چه بیشتر موضوع آب، در جلسات گذشته با بخشداران مطرح و بهبود این امور مورد انتظار است.

فرماندار البرز «بازدید از پارک پردیس فناوری، استفاده از ظرفیت نیروهای جهادی و نخبگان جهت همکاری در کنار متولیان حوزه های مختلف و توجه ویژه به پتانسیل های موجود شهرستان البرز در مسیر تحقق تولیدات دانش بنیان و اشتغال آفرین با رویکرد تحقق فرمان رهبری» را از مهترین برنامه های شهرستان البرز در سال جاری بیان کرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول