اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  علم و فن آوری جهان

تذکر قوانین کرونا به کمک پهپادهای بی‌سرنشین

پهپادهای بی‌سرنشین در شانگهای قوانین قرنطینه را به مردم این شهر یادآوری می‌کنند.

تذکر قوانین کرونا به کمک پهپادهای بی‌سرنشین

به گزارش خبرنگار سرویس علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از دیلی‌میل، چین پهپادهایی را برای ساکنان شانگهای می‌فرستد تا «میل به آزادی را کنترل کنند» و محدودیت‌های کووید را زیر پا نگذارند.

از زمان افزایش اخیر موارد کووید، شانگهای تحت قرنطینه شدید قرار گرفته و هواپیماهای بدون سرنشین بر فراز شانگهای پرواز می‌کنند و به مردم می‌گویند قوانین قرنطینه را رعایت کنند.

پهپادها به مردم می‌گویند: «پنجره را باز نکنند و به قواعد قرنطینه پایبند باشند»؛ ساکنان شهر شانگهای  نمی‌توانند برای تامین نیازهای اولیه بیرون بروند و تا کنترل شدن اوضاع شیوع کرونا در قرنطینه بمانند.

پهپادها روی دم سگ‌های روباتیک فرود می‌آیند و در خیابان‌ها گشت می‌زنند و به ساکنان می‌گویند: «ماسک بزنید، دست‌هایتان را بشویید، دمای بدنتان را چک کنید».

۲۶ میلیون نفری که در شانگهای زندگی می‌کنند اکنون از ترک خانه‌های خود منع شده‌اند و ساکنان محبوس شده برای تحویل لوازم ضروری کاملاً به مقامات محلی وابسته هستند. و رسانه های اجتماعی پر از ساکنان عصبانی است که شکایت دارند که نمی توانند غذا سفارش دهند و سیستم تحویل کالا مسدود شده است.

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول