اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

جنبش فلسطینی: اظهارات نفتالی بنت، نشانگر ورشکستگی سیاسی و امنیتی است

جنبش جبهه دموکراتیک برای آزادسازی فلسطین تأکید کرد، اظهارات نخست وزیر رژیم صهیونیستی درباره عملیات شهادت‌طلبانه در قلب تل‌آویو، نشانگر ورشکستگی سیاسی و امنیتی وی است.

جنبش فلسطینی: اظهارات نفتالی بنت، نشانگر ورشکستگی سیاسی و امنیتی است

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، جنبش «الجبهة الدیمقراطیة لتحریر فلسطین» (جبهه دموکراتیک برای آزادسازی فلسطین) شامگاه امروز شنبه با انتشار بیانیه‌ای، تأکید کرد که نفتالی بنت نخست وزیر رژیم صهیونیستی دچار شکست شده است.

خبرگزاری سما به نقل از این جنبش گزارش داد، درست زمانی که بنت به نادیده گرفتن مسئله فلسطین تظاهر می‌کند، می‌بیند که به شدت وارد جنگ مستقیم با ملت و مقاومت فلسطین شده است.

جبهه دموکراتیک ادامه داد، نخست وزیر رژیم صهیونیستی همچنین خود و سیستم امنیتی این رژیم را برای توقف افزایش مقاومت مردمی در مناطق مختلف کرانه باختری و قدس اشغالی، عاجز می‌بیند.

این جنبش تأکید کرد که اظهارات نخست وزیر رژیم صهیونیستی درباره عملیات شهادت‌طلبانه در خیابان «دزنگوف» در قلب تل‌آویو، نشانگر «ورشکستگی سیاسی و امنیتی» وی است.

جبهه دموکراتیک خاطر نشان کرد که مقاومت مردم، تنها راه جایگزین توافق اسلو است تا از این طریق، حقوق ملت فلسطین درباره بازگشت آوارگان و تعیین سرنوشت، احقاق شود.

این جنبش از همه طرفهای فلسطینی خواست که حامی مقاومت باشند و پوشش سیاسی برای آن فراهم کنند؛ زیرا ادامه مسیر اسلو، فقط به نابودی مسئله فلسطین، تضییع حقوق ملی مردم این کشور و همچنین طولانی شدن مدت اشغالگری منتهی می‌شود.

 در پی ۴ عملیات استشهادی موفق در عمق اراضی اشغالی تنها در ۱۸ روز و کشته شدن ۱۴ صهیونیست، گزارش‌ها حاکی از آن است که شهرک‌نشینان ناامنی را کاملا احساس کرده‌اند.

روزنامه «الاخبار» در گزارشی به این مسئله پرداخت و نوشت: «اسرائیل در روز پس از عملیات تل‌آویو در حالی شوکه و زخم‌خورده به نظر رسید که به انتظار عملیات‌های بیشتری نشسته است؛ عملیات‌هایی که باری بر دوش شهرک‌نشینان شده‌اند و آن‌ها را به خاطر ترس از آنچه در روزهای آتی رخ خواهد داد، در خانه‌هایشان میخکوب کرده‌اند. آن‌ها آرام آرام دارند احساس امنیت را از دست می‌دهند و اعتمادشان به مقاماتشان رو به کاهش نهاده است. نهاد امنیتی و به تبع آن تشکیلات سیاسی [تل‌آویو] ابزارهایی که جلوگیری از این عملیات‌ها را تضمین می‌کرد، دارد از دست می‌دهد. اما در مقابل، فلسطینی‌ها با موفقیت به شهرهای اسرائیلی می‌رسند و  از اشغالگران هزینه می‌گیرند»(جزئیات بیشتر).

انتهای پیام/.

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول