اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

اهل‌ تشیع و اهل‌ سنت باید در برابر دشمن مشترک وحدت داشته باشند

به گفته مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان یکی از امور اجتماعی که باید به آن توجه شود شناسایی و تأکید بر دشمن مشترک یعنی وهابیت، آمریکا و رژیم صهیونیستی است که نسبت به دشمن مشترک باید محکم بایستیم.

اهل‌ تشیع و اهل‌ سنت باید در برابر دشمن مشترک وحدت داشته باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از تالش، مراسم بزرگداشت شهدای حرم رضوی حجج‌الاسلام‌والمسلمین اصلانی و دارایی جهت  محکومیت و انزجار از‌ وهابیون و گروه‌های تکفیری، تروریستی با حضور علمای شیعه و سنی مسجد بلال حبشی لمر اسالم شهرستان تالش برگزار شد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سعید مهدوی در این مراسم با اشاره به حادثه کوردلانه حرم مطهر امام رضا (ع) اظهار کرد: حادثه بزدلانه هتک حرمت در حرمی انجام شد که تمامی برادران مسلمان اهل تشیع و اهل‌ سنت ارادت ویژه‌ای به امام رضا (ع) دارند.

وی با بیان اینکه دشمن می‌خواست به واسطه دستگاه رسانه‌ای خود برای اختلاف بین دو کشور ایران و افغانستان و بین دو مذهب شیعه و سنی بهره ببرد، تصریح کرد: بعد از حادثه شهادت دو مبلغ دین خدا، می‌خواستند بگویند مردم با روحانیت فاصله گرفتند که این چنین نشد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با تأکید بر اینکه هر جا شهید و شهادت بیشتر شود بصیرت در آن نقطه بیشتر می‌شود، افزود: به برکت قطرات خون شهدا چه از اهل تشیع و چه از اهل تسنن در انقلاب اسلامی، سطح بصیرت امت اسلامی بالا رفته است.

به گفته مهدوی، دشمن نمی‌داند با شهادت مسلمانان عزت آن‌ها بیشتر می‌شود ‌و این دو شهید طلبه از نیروهای مردمی و جهادگر بودند که ثمره جهاد فی سبیل الله خود را در حرم امام رضا (ع) به دست آوردند.

وی با اشاره به اینکه باید مانند رهبر انقلاب اسلامی دلسوز دین خدا و امت اسلامی باشیم، بیان کرد: توطئه دشمن هر چه قدر خطرناک‌تر باشد امداد غیبی از قطرات خون شهدا باعث عزت امت اسلامی می‌شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه عزت اسلام روزافزون است و این وحدت خط مقاومت را در برابر استکبار جهانی و صهیونیسم تشکیل داده است، گفت: حماسه آفرینی‌های اهل تشیع و اهل سنت توطئه دشمن را خنثی کرده است.

وی با بیان اینکه توطئه دشمن در جنگ تحمیلی، تحریم‌ها و غیره علیه انقلاب اسلامی بی‌اثر شد، تصریح کرد: یکی از امور اجتماعی که باید به آن توجه شود شناسایی و تأکید بر دشمن مشترک یعنی وهابیت، آمریکا و رژیم صهیونیستی است که نسبت به دشمن مشترک باید محکم بایستیم.

انتهای پیام/۳۳۸۹

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول