اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

کمپینگ گردشگری منطقه نمونه ملی ایوب پیغمبر تعیین تکلیف می‌شود

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان شمالی از برگزاری جلسه تعیین تکلیف کمپینگ گردشگری منطقه نمونه ملی گردشگری آبگرم ایوب پیغمبر در شهرستان بجنورد خبر داد.

کمپینگ گردشگری منطقه نمونه ملی ایوب پیغمبر تعیین تکلیف می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، عصر امروز علی مستوفیان، مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان شمالی در گفت‌وگو با رسانه‌ها با بیان اینکه کمپینگ گردشگری منطقه نمونه ملی ایوب پیغمبر تعیین تکلیف می‌شود، اظهارکرد: روز گذشته جلسه‌ای با حضور نمایندگان دستگاه‌های اجرایی و نظارتی در خصوص تعمیر، نگهداری و واگذاری کانکس‌های مجاور امامزاده ایوب پیغمبر (ص) برگزار شد.

وی تکمیل و توسعه زیرساخت‌های گردشگری را عامل مؤثر در جذب و ماندگاری مسافر دانست و گفت: منطقه نمونه ملی گردشگری ایوب پیغمبر با وجود چشمه‌های آبگرم و بقعه ایوب پیامبر(ص) همه‌ساله میزبان زائران و مسافران است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان شمالی افزود: با برنامه‌ریزی، تهیه طرح مطالعاتی راهبردی، هم‌افزایی بین بخشی و مشارکت سرمایه‌گذار می‌توانیم در آینده نزدیک شاهد شکوفایی منطقه و توسعه گردشگری و ایجاد اشتغال در استان باشیم.

مستوفیان ادامه داد: روستای ایوب پیامبر واقع در دهستان گیفان و ۸۶ کیلومتری شمال بجنورد، مکان دیدنی است که به سبب چشمه‌های جوشان آب گرم گردشگران را به‌سوی خود می‌کشاند.

گفتنی است آب گرم ایوب که در فاصله ۷ کیلومتری مرکز دهستان واقع شده است تنها آب گرم طبیعی موجود در استان خراسان شمالی است که از دیرباز زائران و مسافرانی را از دور و نزدیک به سمت خود می‌کشانده است، این آب گرم روی تپه‌ای به ارتفاع ۳۰۰ متر از سطح دره گیفان واقع شده است.

انتهای‌پیام/ز

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول