اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  رادیو و تلویزیون

با «قرار بهشت» در سحرگاهان ماه رمضان

برنامه «قرار بهشت» در لحظات سحرانگیز سحر با حضور خانواده های شهداء به عنوان مهمانان اصلی برنامه از شبکه پنج سیما روی آنتن می رود.

با «قرار بهشت» در سحرگاهان ماه رمضان

به گزارش خبرگزاری فارس، شبکه پنج امسال برای سحرگاهان ماه مبارک رمضان، برنامه «قرار بهشت» را تدارک دیده است. این برنامه به تهیه کنندگی «توحید عرب» و با اجرای «مجید یراق بافان» از گلزار شهدای بهشت زهرا (س)، شب زنده داران ضیافت الهی را همراهی می‌کند.

توحید عرب تهیه کننده و کارگردان «قرار بهشت»درباره ایده انتخاب این محل برای پخش برنامه گفت: امسال در شبکه پنج سیما تصمیم گرفته شد برنامه سحرگاهی متفاوتی نسبت به رمضان های سال گذشته برای روزه داران تدارک ببینیم. با اجماع و اتفاق نظری که با همکاران در اتاق فکر حاصل شد چند لوکیشن بر سر مزار شهدا در تهران مدنظر قرار دادیم تا در نهایت گلزار شهدای بهشت حضرت زهرا (س) انتخاب نهایی شد و این انتخاب هم به این خاطر بود که بزرگترین گلزار شهدای جهان است و بالغ بر 36 هزار شهید در این قطعه، مدفن دارند.

 

تهیه کننده برنامه سحرگاهی «قرار بهشت» افزود: بخش ویژه‌ای در برنامه وجود دارد که مباحث پژوهشی را با محوریت فضائل حضرت علی(ع) در متون تاریخی با حضور مهدی امین فروغی پژوهشگر تاریخی مورد بررسی قرار می‌گیرد.

یکی دیگر از بخش های جذاب این برنامه دعوت از مادر یک شهید است که با وی بر سر مزار شهید همراه می شویم و ارتباط و نجواهای مادر را با فرزندش می‌شنویم.

وی با بیان اینکه به دلیل پخش این برنامه، نخستین بار است که درهای بهشت زهرا (س)  برای ورود به مزار شهدا تا صبح باز است تاکید کرد: با عنایت شهداء و اهل بیت (ع)، همزمان با پخش این برنامه استقبال مردم بسیار چشمگیر بوده است. دل‌هایی که در این مکان مقدس، یکدل سیر دلتنگی را بر مزار عاشقان می‌بارند و دل هایشان را با زیارت شهدای گلگون کفن جلا می‌دهند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول