اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

کاربران فضای مجازی بسیج هرمزگان هشتگ «دریای امید» را ترند توییتر کردند

معاون فضای مجازی سپاه امام سجاد (ع) گفت از قرارگیری هشتگ دریای_امید توسط بسیجیان استان هرمزگان در بین ترندهای نخست توییتر فارسی خبر داد.

کاربران فضای مجازی بسیج هرمزگان هشتگ «دریای امید» را ترند توییتر کردند

حسن پیروی منش مسئول معاونت فضای مجازی و اطلاع رسانی سپاه امام سجاد (ع) استان هرمزگان در گفت و گو با خبرنگار فارس در بندرعباس از مشارکت گسترده بسیجیان فعال  فضای مجازی این استان در رزمایش توییتری ۲۴ ساعته خبر داد.

پیروی منش در تشریح این اقدام افزود: به‌ مناسبت قرارگیری در ماه مبارک رمضان، کاربران فضای مجازی استان هرمزگان به تبیین برکات این ماه پر خیر و برکت الهی پرداختند.

وی ادامه داد: در این رزمایش 24 ساعته، بیش از سه هزار و 550 توییت و 23هزار و 411 ریتوییت توسط کاربران فضای مجازی و فعالان این عرصه به ثبت رسید.

معاون فضای مجازی سپاه امام سجاد (ع) بر لزوم فعالیت در پلتفرم های مختلف مجازی تاکید و اظهار کرد: امروز وظیفه داریم به منظور صیانت از دستاوردهای انقلاب اسلامی  و همچنین اسلام ناب محمدی، بیش از گذشته در برابر هجمه های دشمن قرار گرفته و مقابله نماییم.

پیروی منش آسیب های مخرب فضای مجازی را بیش از فضای عادی درون جامعه دانست و گفت: فعالان فضای مجازی با جهاد تبیین می توانند به فرامین مقام معظم رهبری در عرصه مجازی لبیک گویند.

وی در پایان با بیان اینکه فعالان سایبری استان هرمزگان قوی تر از گذشته در این عرصه زیست می کنند، خاطرنشان کرد: به فضل الهی پیروز این میدان هم جوانان و نوجوانانی هستند که با اندیشه های ناب خود، صحنه درگیری را بر دشمنان خود تنگ خواهند کرد.

انتهای پیام/ 88055

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول