اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

نشست فوق‌العاده گروه‌های مقاومت فلسطین

همزمان با تشدید تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه شهروندان فلسطینی، گروه‌های مقاومت فلسطین در نوار غزه نشست فوق‌العاده برگزار می‌کنند.

نشست فوق‌العاده گروه‌های مقاومت فلسطین

به گزارش سرویس بین‌الملل خبرگزاری فارس، شبکه المیادین به نقل از برخی منابع گزارش داد که گروه‌های فلسطینی چهارشنبه شب(امشب) در نشستی موضوع مقابله با هر گونه اقدامات دشمن علیه مسجدالأقصی و جِنین و نیز سطح پاسخگویی نوار غزه علیه تجاوزات اشغالگران را بررسی خواهد کرد.

برخی منابع فلسطینی نیز گزارش دادند که این نشست به ریاست جنبش حماس برگزار خواهد شد و هدف از آن بررسی تشدید حملات رژیم صهیونیستی در کرانه باختری و قدس اشغالی و اقدام گروه‌های افراطی برای «ذبح قربانی» در داخل مسجدالأقصی است.

روزنامه «رأی الیوم» با اعلام این خبر به نقل از «خالد البطش» از رهبران جنبش جهاد اسلامی فلسطین نوشت که این نشست در دفتر «خالد السنوار» از رهبران حماس برگزار و طی آن اوضاع قدس بررسی خواهد شد.

از سوی دیگر «محمد حماده» از رهبران حماس گفت که همه گروه‌های فلسطینی در این نشست شرکت خواهند کرد و هدف از برگزاری این نشست، بررسی راهکارهای پاسخ به تجاوزات و اقدامات رژیم اشغالگر و نیز آمادگی شهرک‌نشینان برای ذبح قربانی در داخل مسجدالأقصی است.

وی افزود که این نشست پیام مقاومت غزه است مبنی بر اینکه اهالی غزه جدای از فلسطینیان ساکن کرانه باختری، قدس و فلسطین اشغالی نیستند و غزه نمی‌تواند در دفاع از مسجدالأقصی خود را کنار بکشد و بی‌طرف باشد.

شهرهای کرانه باختری به ویژه جِنین از زمان آغاز ماه مبارک رمضان شاهد تشدید تجاوزات رژیم صهیونیستی و تاکنون تعدادی از شهروندان فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست به شهادت رسیده‌اند.

انتهای پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول