اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

برچسب برخورداری، بودجه اصفهان را در رده آخر قرار می‌دهد

استاندار اصفهان گفت: در دولت‌های گذشته همیشه با تبلیغات به گونه‌ای وانمود کردند که اصفهان برخوردار است و همین امر موجب شده است این استان در زمینه بودجه در رده‌های آخر قرار بگیرد.

برچسب برخورداری، بودجه اصفهان را در رده آخر قرار می‌دهد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، سید رضا مرتضوی، استاندار اصفهان، صبح امروز در شورای آموزش و پرورش استان اصفهان که با حضور وزیر آموزش و پرورش تشکیل شد، اظهار داشت: در اهمیت حوزه آموزش و پرورش، صحبت زیاد شده است؛ من قبلا هم گفته‌ام که مهمترین شورای استان، شورای آموزش و پرورش است و می‌تواند بسیاری از مشکلات و گرفتاری‌های فعلی و آینده ما را حل کند.

وی با اشاره به بحث نیروی انسانی گفت: ما در حدود ۲۱ هزار نفر کمبود نیرو داریم و که به این عدد، امسال ۷ هزار نفر دیگر اضافه می‌شود که در کل می‌شود ۲۸ هزار نفر کسری نیرو؛ به نظر ما این نحوه جذب نیرو خشت کجی است که در آینده ما را دچار مشکل می‌کند.

مرتضوی ادامه داد: ما برای تبدیل دانش‌آموز به عنصری که در جامعه احساس مسؤولیت کند، مشکل داریم؛ بنابراین در محتوا باید بیشتر کار شود؛ در موضوع خیران مدرسه‌ساز نیز این افراد در استان اصفهان ۲۹۰ مدرسه را تا حدود ۹۰ درصد تکمیل کرده‌اند؛ اما باید بیشتر به این حوزه توجه شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در دولت‌های گذشته همیشه طوری با تبلیغات وانمود کردند که اصفهان برخوردار است و همین امر موجب شده است ما همیشه در زمینه بودجه در رده‌های آخر قرار داشته‌ایم؛ اگر اصفهان معین تهران است، ما چگونه قرار است این را محقق کنیم؛ بنابراین انتظار ما این است که این نگاه به استان اصفهان عوض شود.

انتهای پیام/۶۳۱۲۸/آ/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول