اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  امنیتی و دفاعی

مرکز پهپاد دانشگاه هوایی شهید ستاری افتتاح شد

فرمانده نیروی هوایی ارتش با حضور در دانشگاه علوم و فنون هوایی شهید ستاری، مرکز پهپاد این یگان را افتتاح کرد.

مرکز پهپاد دانشگاه هوایی شهید ستاری افتتاح شد

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس، امیر سرتیپ خلبان حمید واحدی فرمانده نیروی هوایی ارتش با حضور در دانشگاه علوم و فنون شهید ستاری از بخش‌های مختلف این یگان بازدید کرد.

وی در این بازدید، بخش های علمی پژوهشی و مرکز پهپاد دانشگاه علوم و فنون هوایی شهید ستاری را افتتاح کرد.

امیر واحدی در جمع فرماندهان و کارکنان این دانشگاه، با اشاره به لزوم تربیت نیروی دانشمند متخصص در تراز نظام جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: یکی از اهداف دانشگاه هوایی شهید ستاری، تعلیم و تربیت افسران ولایی و متعهد در تراز انقلاب اسلامی و بالا بردن سطح علمی دانشجویان دانشگاه هوایی شهید ستاری است.

فرمانده نیروی هوایی ارتش افزود: در راستای رساندن نیروی هوایی ارتش به یک نیروی دانشمند  و بمنظور تحقق انتظارات فرماندهی معظم کل قوا(مدظله العالی) بخش‌های مختلف این نیرو بوِزه دانشگاه شهید ستاری باید بیش از پیش و با توانی دو چندان رو به جلو حرکت کنیم.

وی تصریح کرد: امروز آنچه دشمنان نظام اسلامی از نهادینه سازی مکتب انقلابی در بین آحاد جامعه هراس دارند که دانشگاه علوم و فنون هوایی با سابقه‌ای درخشان می تواند نقش بسیار کلیدی در تحقق این هدف والا داشته باشد، چرا که این دانشگاه مهد تربیت افسرانی ولایی و مردمدار است و این خود مولفه‌ای ارزشمند برای خوشبین سازی و ارتقای محبوبیت در بین آحاد جامعه  به شمار می‌رود.

امیر واحدی تصریح کرد: اولویت دانشگاه هوایی ارتقای توان علمی بر پایه خودباوری و بی نیازی به خارج از کشور است، چرا که ما جوانانی پرتلاش و علمی بسیاری در سطح جامعه داریم که هر کدام می توانند بازوی قدرتمندی برای کسب علوم تخصصی باشند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول